info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تحقق شعار رونق تولید نیازمند اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده است

کد خبر: 8366
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 12:21

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، حرکت شایان توجه و درحد انتطار در مسیر رونق تولید را نیازمند اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده ذکر کرد.

  به گزارش روابط عمومی ، جعفر سلیمانی در نشست خبری گفت: برای نجات اقتصاد کشور و رهائی از مشکلات ناشی از تحریم ها، ایجاد فضای مناسب در جهت توسعه کارآفرینی ضروری است.

وی با اشاره به تجربه تلخ ناشی از تصمیم های  اقتصادی کارشناسی نشده طی سال های دور و نزدیک افزود: اتخاذ اینگونه تصمیمات که معمولا با آزمون و خطا همراه بوده است با سیاست حرکت به سوی رونق اقتصادی همخوانی ندارد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز تصریح کرد باید تصمیمات اقتصادی با شور و مشورت با کارشناسان بخش خصوصی  واقعی و اساتید علم اقتصاد همراه باشد تا جامعه رونق تولید را تجربه کند.

وی از منتخبین در هیات نمایندگان دوره جدید اتاق بازرگانی البرز به عنوان افرادی کارآفرین و تولید کننده متعهد نام برد و گفت: بررسی و رفع مشکلات تولید و صادرات، محور اصلی فعالیت این نهاد بخش خصوصی است.

وی ضرورت حاکمیت همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولتی در راه ایجاد تحول در اقتصاد کشور را مورد تاکید قرار داد.

سلیمانی در ادامه سخنانش ممنوعیت صادرات خرما در ماه رمضان را حرکتی نادرست عنوان گرد و گفت: با این تصمیم های خلق الساعه  وکارشناسی نشده تولید کنندگان که با سختی بازار صادرات را  به دست آورده بودند متحمل زیان شدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید