info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

هجدهمین نشست تخصصی بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی در استان البرز برگزار شد

کد خبر: 9584
تاریخ انتشار: 4 دی 1398 - 14:00

هجدهمین نشست  تخصصی بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی با حضور مدیر کل میراث فرهنگی  و رئیس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از هنر مندان و  همکاری کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، رئیس کمیسیون گردشگری  و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز گفت:  بسته بندی صنایع دستی بر خلاف تصور هنرمندان و مدیران موضوعی فانتزی و تشریفاتی نیست  و یکی بسته بندی شکیل می تواند به حفظ و نگهداری کالا کمک کند .

 شادی حاضری  افزود: یکی از مشکلات سالهای اخیر محصولات صادراتی کشور نداشتن بسته بندی مناسب برای حضور در بازارهای جهانی بوده است.

وی  با اشاره به اینکه بسته بندی  مناسب  در برند سازی، زیبا شناسی، نگهداری کالا ودر نهایت تجاری سازی کمک به سزایی می کند گفت: متاسفانه صنایع دستی ایران امروزه دچار ضعف بسته بندی  بوده  در صورتی که هر هنرمندی با بسته بندی مناسب می تواند یک ارتباط خوب بین خود و خریدار برقرار کند.

 حاضری ادامه داد: هنرمندان با بسته بندی استاندارد و شیک می توانند، محصولات خود را شناسنامه دار کنند  وی خاطرنشان کرد: کمیسیون گردشگری اتاق البرز ، در جهت فراهم نمودن امکانات آموزش به هنرمندان در جهت فراگیری مربوط به بسته بندی صنایع دستی اعلام امادگی می کند.

در این نشست ، مشکلات بسته بندی و بهترین روش ها برای بسته بندی توسط یکی از اساتید برجستهتدریس شد

 
مطالب مرتبط

پاسخ دهید