info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

یک تیم کارشناسی مسئول بررسی مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی بخش خصوصی البرز شد

کد خبر: 8290
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 11:03

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز ازساماندهی و آغاز به کاریک تیم کارشناسی باهدف بررسی‌ مشکلات مالیاتی  و تامین اجتماعی بخش خصوصی در دوره جدید مدیریت اتاق بازرگانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، رحیم بنامولائی اظهارکرد: کارشناسان این تیم  هماهنگ با اداره کل امور مالیاتی و تامین اجتماعی البرز وظیفه ارتباط با اعضاء اتاق بازرگانی در سراسر استان را برعهده

گرفته اند تا ضمن ریشه یابی و بررسی چالشهای مالیاتی و تامین اجتماعی ، بستر  برای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید مهیا شود.

وی گفت: امید است با  همکاری این دستگاه ها در رفع مشکلات بخش خصوصی با توسعه‌ کارآفرینی و بهبود وضعیت تولید، صادرات و اشتغال استان همراه شود.

رئیس اتاق بازرگانی البرز پیگیری رفع مشکلات و موانع  کسب و کار را از جمله وظایف مهم اتاق بازرگانی استان عنوان کرد و افزود: در زمینه  مالیات و تامین اجتماعی با پاره ای از مشکلات حاد مواجه هستیم‌ که رفع آن همراهی بیش از پیش مدیران ذیربط را می طلبد.

وی افزود: برخورداری مناسب بخش خصوصی ازمعافیت های مالیاتی و ایجاد تسهیل در مالیات بر ارزش افزوده و نیز استفاده حداکثری از بخشودگی جرائم مالیاتی از مواردی است که در صورت تحقق کاهش فشار ناشی از تحریم ها در بخش تولید را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: ما در پی آنیم  ضمن مذاکره با مدیران ذیربط بدهی های مالیاتی واحدهای تولیدی  تقسیط شود و پیشنهاد می کنیم ضمن تعدیل مالیاتی، در اخذ مالیات نیز یک رویه واحد اتخاذ گردد تا بستر برای رفع موانع تولید و اشتغال فراهم آید.

بنامولایی افزود: روزه های زوج نمایندگان تامین اجتماعی و روز های فرد نمایندگان امور مالیاتی اتاق به صورت حضوری و آنلاین آماده پاسخگویی به مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی می باشند.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید