info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اعلام آمادگی لهستان برای مشارکت در سرمایه گذاری با استان البرز

کد خبر: 9142
تاریخ انتشار: 5 آذر 1398 - 10:42

رييس اتاق بازرگاني، صنایع، معادن و کشاورزی البرز از اعلام امادگي لهستان جهت مشارکت در سرمايه گذاري و گسترش همكاري های تجاري با استان البرز خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، رحيم بنامولايي که همراه با يك هيات تجاري به لهستان سفر کرده است روز سه شنبه گفت: در جریان مذاکرات تجاری بخش خصوصی البرز بافعالان اقتصادی استان سیسیلیا لهستان (میزهای B2B) ، راهکار هاي همكاري مشترک مطرح و مورد بررسي همه جانبه قرار گرفت.

وي اظهار کرد: در اين سفر قصد داریم ضمن گفتگوهای سازنده با مسولان لهستاني در زمینه تسهيل و توسعه روابط تجاري به تفاهم برسيم.

وي افزود: از جمله پیشنهادهای ما به بخش خصوصی لهستان تعاملات تجاري به صورت تهاتر با این کشور است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: به سفارت کشورمان در لهستان پیشنهاد می شود به نحوی مديريت نماید تا فعالیت تجاری با لهستان به صورت تهاتر انجام پذیرد.

بنامولائی تصریح کرد: در صورتی که سفارت خانه هاي ما در کشورهای هدف بحث تهاتر صادرات کالا در مقابل واردات نيازهايمان به ويژه مواد اوليه را در دستور کار قرار دهند، قطعا بخش عمده ای از چالش های ناشی از جابه جائی پول برطرف خواهد شد.

وي افزود: بخش خصوصي به وزارت امور خارجه توصيه دارد در سفارتخانه هایمان مكان هايی در نظر گرفته شود تا به محل آمد و شد و نشست هاي كاري فعالان اقتصادي ايران و آن كشورها تبديل شود.

وی ادامه داد: بدين ترتيب زمينه براي توسعه صادرات در مقابل واردات مواد اوليه مورد نياز كارخانه هايمان مهيا خواهد شد.

اتاق بازرگاني البرز معين كشور لهستان است، لذا با تشكيل كميته مشترك ايران و لهستان به نمايندگي كشورمان به لهستان سفر كرده ایم.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید