info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اهدای 100 هزار شیشه ضدعفونی رایگان توسط یک واحد تولید کننده آرایش بهداشتی در البرز برای مقابله با کرونا

کد خبر: 11461
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1399 - 10:11

 رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: یک واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد 100 هزار شیشه مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان برای مقابله با کرونا اهدا کرده است.

رحیم بنامولایی در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور منسجم فعالان اقتصادی و صنعتگران استان البرز برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: واحدهای تولیدی استان البرز از ابتدای شیوع کرونا هم پا و همگام با مردم و دیگر مسئولان برای مقابله با کرونا بسیج شده اند.

وی افزود: تعداد زیادی از این واحدها برای رضای خدا و پیشگیری از ابتلای مردم به کرونا به اقشار آسیب پذیر ژل و مواد ضدعفونی کننده رایگان اهدا کردند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه این اقلام همچنان از سوی تولید کنندگان به دستگاههای متولی و مردم اهدا می‌شود ،بیان کرد: واحدهای زیادی در مقابله با کرونا از محصولات خود به مردم به صورت رایگان اهدا کردند و حتی برخی حاضر نیستند که در این زمینه آمار خود را اعلام کنند.

بنامولایی با بیان اینکه صنایعی که در ایام کرونا به دولت و مردم بدون هیچ چشمداشتی کمک کردند باید مورد حمایت جدی دولت و دیگر دستگاهها قرار بگیرند،گفت: برخی از این واحدها مشکلاتی دارند که باید برای رفع آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه یک واحد تولید کننده آرایشی و بهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز حدود 500 نفر اشتغالزایی دارد و باید برای رفع مشکل و مواد اولیه این واحد تمهیداتی در نظر گرفت،بیان کرد: این واحد تولیدی 100 هزار شیشه مواد ضدعفونی کننده رایگان از ابتدای شیوع کرونا بین مردم توزیع کرده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید