info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برگزاری سمینار مراودات تجاری با کشور چین

کد خبر: 8396
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 13:20

سمینار  ” مراودات تجاری  با کشور چین  “با حضور  جمعی از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، آشنایی با ساز و کار حل اختلافات تجاری و نحوه ورود به بازار چین، از جمله اهداف  این سمینار را به خود اختصاص داد.

تحولات اقتصادی چین، ساختار سیاسی، فرهنگی و اداری چین، اهمیت بازار چین و نقش آن در اقتصاد جهانی،  آینده اقتصادی چین و روابط آن با ایران، معرفی سیاست تجاری چین از جمله محورهای مورد بررسی در این سیمنار را به خود اختصاص داد.

زیر ساخت های حقوقی، بازرگانی و موافقت نامه های اقتصادی دو کشور،پتانسیل های صادراتی ایران به چین با تاکید بر فرش دستباف ، آشنایی با ساختار تجارت الکترونیک در چین وبررسی ساختار واردات ایران از چین از دیگر موضوع های این سمینار را به خود اختصاص داد.

هشدارهای لازم برای تجارت با شرکت های چینی، اعتبار سنجی شرکت های چینی، چگونگی دسترسی به تولید کنندگان معتبر چینی، آشنایی با ساز و کار حل اختلافات تجاری، آشنایی با نحوه تاسیس دفاتر تجاری در چین و مناطق توسعه چین و فرهنگ مذاکرات تجاری در این نشست مطرح شد.

گفتنی است ، این دوره آموزشی توسط ” آقای مسعود کمالی اردکانی” رایزن بازرگانی ایران در چین ( سفارت ج.ا.ا ) در پکن و  مدرس دوره های موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران تدریس شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید