info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

رفع‌ مشکلات بخش خصوصی درگرو میزان کار آمدی اتاق های بازرگانی است

کد خبر: 8492
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 15:57

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی در مسیر  رونق تولید و اشتغال را در گرو میزان نقش آفرینی و کارآمدی اتاق های بازرگانی عنوان کرد.

به گزارش  روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، یحیی آل اسحاق  در نشست با هیات رئیسه اتاق بزرگانی البرز گفت: پشتیبانی کامل درحل چالش ها درشرایط اقتصادی غیر عادی و برقراری ارتباط نزدیک با مدیران دستگاه های اجرائی از ویژگی های اتاق بازرگانی موفق درحوزه های تجاری، اقتصادی و خدماتی است.

وی افزود: معمولا در شرایط اقتصادی غیر عادی  ارگان ها با یک سری مشکلات در ارائه خدمات به بخش تولید  و صادرات مواجه می شوند و در اینگونه مواقع این کارشناسان مجرب اتاق های بازرگانی کاردان هستند که با ارائه راهکارهای مناسب و انتقال تجربیات ارزشمند به بدنه دولت وظیفه خطیر ساماندهی و رفع چالش های اقتصادی را برعهده می گیرند.

وی از اتاق بازرگانی البرز به عنوان اتاق موفق در ساماندهی تشکلها، نزدیک کردن صنعت و دانشگاه و برقراری ارتباط با ارگانهای مختلف نام برد و گفت:  تلاش های این اتاق به ویژه در شرایط تحریم در رفع بسیاری از موانع کسب و کار راهگشای بوده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق از نمایشگاه توانمندیهای تولیدی مستقر در اتاق بازرگانی البرز  بعنوان مکانی نقش آفرین و تاثیر گذار در معرفی ظرفیت های صنعتی به هیات های تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی نام برد.

آل اسحاق با اظهار این مطلب که رفع مشکلات اقتصادی با شعار برطرف نخواهد شد گفت: موفقیت در این مسیر  تنها با همراهی و هماهنگی کامل میان  بخش خصوصی و دولتی امکان پذیر است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید