info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

لهستان از گسترش روابط تجاری با البرز استقبال می کند

کد خبر: 8501
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 16:02

رایزن اقتصادی سفارت لهستان در ایران در نشستی با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز از توسعه همکاری های تجاری این کشور با استان البرز استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز ، “توماس پوردو” با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای صنعت البرز گفت: فعالان اقتصادی لهستان گسترش تعاملات تجاری با استان البرز  را در دستور کار قرار داده اند.

وی ضمن‌ اشاره به محدودیت های ایجاد شده ناشی ازتحریم ها در امور اقتصادی و تجاری بین ایران و لهستان گفت: با اینحال ما مصمم  بر توسعه تعاملات تجاری با ایران هستیم .

رایزن اقتصادی سفارت لهستان در ایران با اشاره به بازدیدش از نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صنعتی مستقر در اتاق بازرگانی البرز  اظهار کرد: البرز از قابلیت های صنعتی بالا و چشم گیری برخوردار است.

“توماس پوردو” افزود:  کشور لهستان از همکاری های مشترک در زمینه های صنایع دارو، ماشین الات و کشاورزی با استان البرز استقبال می کند.

وی از تصمیم بخش خصوصی لهستان برای اعزام هیات تجاری به البرز خبر داد و  گفت:  درحال برنامه ریزی جهت اعزام این هیات تجاری می باشیم تا بستر برای توسعه همکاری تجاری با استان شما  فراهم شود.

وی همکاری مشترک لهستان بابخش خصوصی البرز در زمینه های معدن و دیزاین داخلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: لهستان برای تامین برخی از نیازهایش به صنایع غذایی و دارویی از ایران و از جمله استان البرز آمادگی دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید