info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

مالزی برای مشارکت و سرمایه گذاری در البرز اعلام آمادگی کرد

کد خبر: 8287
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 11:00

سفیر مالزی در ایران برای مشارکت و سرمایه گذاری در استان البرز در زمینه تجهیزات پزشکی از جمله تست های سریع آزمایشگاهی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، “داتو رستم یحیی”  ضمن حضور در نشستی با هیات  رئیسه اتاق بازرگانی البرز و بازدید از نمایشگاه توانمندیهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در این نهاد گفت:  در جریان بازدیدم از این نمایشگاه با پتانسیل و مراکز صنعتی بسیار قوی و تولید انواع محصولات مرغوب در استان البرز  آشنا شدم و تحت تاثیر توانمندی های این خطه از ایران قرار گرفتم.

وی ادامه داد: هنگام مشاهده انواع  محصولات تولیدی و صنعتی متنوع در این نمایشگاه به این  نتیجه رسیدم که بستر برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی بخش خصوصی مالزی در این خطه فراهم است.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم بودن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری در استان البرز، ما می توانیم  در صنایع مواد غذایی، ساختمانی و ساخت و ساز نیز با بخش خصوصی استان البرز تعاملات تجاری و اقتصادی برقرار گنیم.

سفیر مالزی در ایران گفت: استان البرز علاوه بر طبیعت زیبا از مزایای ویژه ای ازجمله نزدیکی به پایتخت، سهولت در رفت و آمد و امکانات وسیع در زمینه انبار و نگهداری مواد اولیه بهره مند است، لذا وجود این امکانات بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری ها مهیا کرده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید