info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

نشست رییس اتاق بازرگانی البرز با آقای «مهدی عسگری» نماینده منتخب مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

کد خبر: 11402
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1399 - 13:40

«مهدي عسگري» نماينده منتخب مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي دوره یازدهم  با «رحیم بنامولایی»، رييس اتاق بازرگاني البرز  دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مهدی عسگری گفت:اتاق البرز با دلسوزی و نگاه دقیقی که به قوانین دارد میتواند موانع و مشکلات را شناسایی کرده و به مجلس شورای اسلامی منتقل کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای تحقق شعار جهش تولید نیاز به  حمایت و بسترسازی مناسب برای فعالیت دارد، گفت:ما نیز تلاش می کنیم با تنقیح قوانین و تعامل با اتاق باررگانی البرزقوانین را اصلاح کنیم.

نماینده منتخب مردم کرج در خانه ملت با  تاکید بر اینکه با شناسایی فرایندهای فسادزا امکان فساد از بین می رود، افزود: ما با وجود اتاق های بازرگانی میتوانیم با جلوگیری از خام فروشی و تولید و صادرات محصولاتی که ارزش افزوده بالاتری دارند وابستگی به کشورهای دیگر را کم کرده و از تحریم ها عبور کرده و به خودکفایی برسیم.

بنا مولايي در این نشست اظهار کرد: از آنجایی که اتاق بازرگانی نقش مهمی را در تنظیم استانداردهای حذف فساد برای کسب و کار ایفا می کند، برای ارایه خدمات جهت حمایت از سرمایه گذاری و توسعه تجارت نیاز به همراهی نمایندگان محترم مجلس دارد.

رييس اتاق بازرگاني البرز گفت: ما باید با ایجاد مراکز پژوهشی و تحقیقاتی در کنار شهرک های صنعتی  دانشگاه و صنعت را به هم نزدیک کنیم.

اتاق البرز به عنوان بازوی مشورتی بخش خصوصی می تواند از طریق تعامل و مشورت با کمیسیون های مجلس در سازماندهی و بهبود محیط کسب و کار نقش مهم و موثری ایفا کند.

وي با اشاره به جايگاه استان البرز به عنوان شاهراه ارتباطي بسياري از استان ها گفت: فرودگاه پيام ميتواند ظرفيت مناسبي را براي توسعه صنعت تورسيم و تبادل تجاري فراهم كند .

در پايان ، اعضاي اين جلسه از واحدهاي اتاق بازرگاني البرز و همچنين نمايشگاه دايمي توانمندي هاي استان ديدن كردند. بنامولایی ضمن معرفي توانمندي هاي واحدهاي مختلف توليدي، صنعتي،خدماتي و كشاورزي اين نمايشگاه گفت : هدف از برگزاري نمايشگاه ترويج فرهنگ حمايت از توليدكنندگان داخلي ، بازديدكنندگان مردمي در استفاده از كالاهاي توليدي داخلي استان است.

                       
مطالب مرتبط

پاسخ دهید