info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

نمایشگاه توانمندی های صنعتی البرز بازسازی می شود

کد خبر: 9325
تاریخ انتشار: 16 آذر 1398 - 15:06

رئیس اتاق بازرگانی البرز از بازسازی نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صنعتی  و خدماتی البرز مستقر در اتاق بازرگانی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، رحیم بنامولایی با اظهار تاسف از آشوب‌های ایجاد شده و تخریب اموال عمومی توسط عده ای مخل امنیت در استان البرز‌ گفت: متاسفانه بر اثر حمله عناصر آشوبگر و اغتشاشگر خسارات زیادی به اتاق بازرگانی  از جمله نمایشگاه توانمندی های صنعتی مستقر در اتاق  وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه توانمندی های صنعتی البرز در راستای توسعه صادرات و آشنایی فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور از ظرفیت های صنعتی استان تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: بازديد از واحد هاي توليدي و نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي استان مستقر در اتاق از برنامه هايي است كه همواره در سفر هيات هاي تجاري به استان مد نظر قرار گرفته است .

 وی تاکید کرد: برخلاف تبلیغات گسترده دشمنان‌، مردم ما در هیچیک از اینگونه اعمال ناشایست دخالت نداشته اند.

وی ادامه داد: مستکبرین که تاکنون همه توطئه هایشان برای ضربه وارد کردن به جمهوری اسلامی خنثی شده است، این بار توسط مزدورانشان اعتراض مردم به افرایش بهای بنزین را‌ بهانه مناسبی دانسته و با به آتش کشیدن تعدادی فروشگاه های زنجیره ای و  همچنین بانکها قصد داشتند نظام‌ پولی و اماکن اقتصادی کشور را به چالش بکشند.

وی اتاق بازرگانی را مادر تشکل ها توصیف کرد و افزود: این نهاد متعلق به مردم و فعالان اقتصادی است و مسئولیت خطیر رسیدگی  به مشکلات صنعتگران، کشاورزان و صادرکنندگان را برعهده دارد و چالش های دست اندرکاران اقتصاد کشور را جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی به سران سه قوه منتقل می کند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز اظهار کرد: بررسی های همه جانبه مسئولان و مجریان حاکمیت  برای رفع مشکلات ناشی از خرابکاری های اخیر آغاز شده و بار دیگر به دنیا ثابت خواهیم کرد که ایران اسلامی همچون کوهی استوار پابرجاست و توطئه های دشمنان هیچگونه خللی در اراده راسخ ملت بزرگ ایران وارد نخواهد کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید