info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اعتراض شدید رئیس اتاق بازرگانی البرز به قطعی مکرر برق اشتهارد/ پاسخگوی زیان چند صد میلیونی روزانه صنایع کیست؟

کد خبر: 20278
تاریخ انتشار: 10 تیر 1400 - 23:18
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اعتراض شدید به بی برنامگی در قطعی برق واحد‌های صنعتی استان گفت: برق صنایع مهم و حیاتی شهرستان اشتهارد برخلاف جداول تعیین شده و ساعات اعمال خاموشی ها قطع می شود و در نتیجه آن آسیب چند صد میلیونی به صنایع وارد شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی با انتقاد از دستورالعمل اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان در مورد بی برنامگی در اعمال خاموشی ها در نقاط مختلف استان اظهار داشت: قطعی برق باید برنامه ریزی شده باشد، اما متاسفانه امروز هم قطعی برق در خارج از زمان اعلام شده صنایع مهم و استراتژیک شهرک صنعتی اشتهارد را با چالش مواجه کرد.

وی افزود: متاسفانه ادامه این روند به زیان کلان در واحد‌های مهم و حیاتی صنعتی اشتهارد منجر شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه قطعی آب هم یکی دیگر از مشکلات صنایع مستقر در اشتهارد است که باید برای آن فکری عاجل انجام داد، بیان کرد: صنایعی مانند نورد، تولید میلگرد ،پلاستیک و مواد غذایی فاسد شدنی با این قطعی برق دچار مشکل شده و باید هزینه‌ای زیادی برای اورهال کردن دستگاه‌های خود هزینه کنند.

وی با اشاره به اینکه ادامه این روش قطعا در راستای کمک به تحریم و ضربه زدن به صنایع بزرگ کشور است، متذکر شد: مدیرانی که در این زمینه اهمال و قصور دارند باید در مورد عملکرد خود پاسخگو باشند.

رضایی با بیان اینکه بر اساس آخرین تصمیمات انجام شده در دستگاه قضایی استان البرز برق صنایع باید در زمان اعلامی و بر اساس جدول از پیش اعلام شده قطع شود ، تصریح کرد: در صورت ادامه این روند و آسیب شدید و دور از انتظار به صنایع استان از دستگاه قضایی استان خواستار بازخواست مدیرانی هستیم که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و ترک فعل دارند.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید