info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حضور فعال صنعت پلاستیک البرز در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

کد خبر: 8447
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 15:08

رئیس انجمن پلاستیک استان البرز از حضور فعال صنایع پلاستیک استان به صورت پاویون در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست خبر داد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست ۳۱ شهریور ماه جاری به مدت چهار روز در محل برپائی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش

یافت.

در این نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای صنعت پلاستیک کشورهای خاور میانه در چهار گروه “مواداولیه”، “ماشین آلات و “کالاهای ساخته‌شده و نیمه‌ ساخته” و “تجهیزات و خدمات” درمعرض دید بازدید کنندگان‌ قرار گرفته است.

کیانوش شریفی رئیس انجمن پلاستیک البرز گفت: برای نخستین بار است که انجمن پلاستیک البرز به صورت پاویون در این نمایشگاه شرکت میکند و به دلیل درخشش خوبی که داشته بسیاری از انجمنهای این صنعت مشتاق  به همکاری با ما هستند.

وی افزود: ۱۱ شرکت استان البرز در این پاویون شرکت کرده اند.

وی ظهار کرد:  برای برگزاری اینگونه نمایشگاهها درخارج از کشور باید در نمایشگاه های داخلی حضور فعال و پررنگ داشته باشیم تا تجربه لازم را در این زمینه کسب کنیم.

کیانوش شریفی با اشاره به برگژاری نمایشگاه صنعت پلاستیک در قزاقستان در آینده نه چندان دور به شرکت شهرک های صنعتی البرز توصیه کرد با برنامه های حمایتی در راستای معرفی صنعت پلاستیک استان بستر را برای حضور یک تیم فعال در آن نمایشگاه مهیا کنند.

نمایشگاه ایران‌پلاست که با شعار حضور پر رنگ‌ در «کسب‌وکار جهانی» برگزار شده، فرصت مناسبی در راه تحقق رونق تولید و تسهیل در روند بازاریابی است و زمینه را برای حضور در صنایع تکمیلی پتروشیمی بازارهای  جهانی فراهم میکند.

۵۷۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست حضور دارند.

در مجموع بیست و شش هیات خارجی از دستاوردهای به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی است بازدید خواهند کرد.

اعضای این هیات ها عمدتا‌ از تجار و فعالان صنعت پلاستیک کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ویتنام، ارمنستان، کنیا و هندوستان می باشند و برخی تجارخارجی نیز به صورت انفرادی از کشورهای ایتالیا، اوکراین، چین، رومانی، روسیه، سوریه و لبنان برای بازدید از این نمایشگاه به تهران آمده اند.

معرفی توانمندی‌های شرکت‌های استارت اپ و دانش‌بنیان، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه صنایع تکمیلی و امضای قراردادهای همکاری میان شرکت‌های فعال پتروشیمی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی  ایران‌پلاست است.

کنفرانس اکوپلاس نیز همزمان با روز پایانی این نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

طبق برنامه ریزی انجام‌شده وزیران نفت و انرژی ۱۱ کشور از آسیای میانه و کشورهای همسایه برای بازدید از نمایشگاه و همچنین حضور در  کنفرانس اکوپلاس دعوت شده اند تا زمینه های افزایش همکاری‌و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران را مورد بررسی قرار دهند.

۱۵ سالن با بیش از ۳۱ هزار مترمربع و ۳۳۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست اختصاص یافته است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید