info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

بستر برای تامین مواد اولیه بخش تولید البرز از ترکیه فراهم است

کد خبر: 8510
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 16:08

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه در نشستی باهیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز از بستر سازی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ استان البرز از کشور ترکیه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، مهرداد سعادت با اشاره به ظرفیت صنعتی بالای ترکیه در تامین مواد اولیه صنایع بزرگ  استان البرز گفت: درحال حاضر تنها راه ارتباط ما با کشور های اروپایی کشور ترکیه است.

وی نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صنعتی اتاق بازرگانی البرز را گامی مهم در معرفی ظرفیت های تولید محصولات صادرات محور استان عنوان کرد.

وی افزود: محصولات تولیدی صنایع غذایی و داروئی استان البرز از پتانسیل خوبی برای صادرات به ترکیه برخوردار است.

وی اظهار کرد: ما در پی واردات کالا از کشور ترکیه به ایران نیستیم، اما از انتقال دانش فنی از این کشور به کشورمان استقبال می کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه با ذکر این نکته که واحدهای صنعتی ترکیه دانش روز دنیا را در اختیار دارند گفت: اگر بتوانیم دانش فنی صنایع برند ترکیه  را به کشورمان انتقال دهیم، توسعه اشتغال در کشور را در پی خواهد داشت.

مهرداد سعادت برگزاری همایشی با عنوان آشنایی با ظرفیت های تجاری ترکیه با حضور فعالان اقتصادی ترک را ضروری و گامی در مسیر توسعه روابط تجاری بین دو کشور دانست.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید