info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اتاق بازرگانی البرز میزبان دومین گردهمایی دفاتر بسیج تجار است

کد خبر: 26871
تاریخ انتشار: 26 تیر 1401 - 18:04

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز از میزبانی این مجموعه در برگزاری دومین گردهمایی مشترک مسئولان و دبیران دفاتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، سید فراز جبلی با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج در عرصه های مختلف کشور از جمله فرهنگی، اقتصادی و سازندگی بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفان و زیرشاخه‌های فعالیتی آن در زمینه پیشرفت و توسعه کشور و نیز استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه همواره نقش مهمی ایفا کرده اند و اقدامات بزرگی با بهره‌مندی از توان این مجموعه در کشور به انجام شده است.

وی در ادامه گفت: در راستای نقش‌آفرینی بسیج در تعامل سازنده با فعالان بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت تلاشگران این عرصه در تقویت توانمندی‌های تولیدی و صنعتی، دفاتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی در سطح اتاق های بازرگانی سراسر کشور تشکیل شد.

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز در ادامه عنوان کرد: این تشکل مهم بخش خصوصی در قالب هم‌افزایی با بسیج کشور به دنبال شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده اقتصادی در دو حوزه صنعت و تولید و همچنین رفع موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی است و با همین رویکرد دفاتر تخصصی بسیج تجار در سطح اتاق های بازرگانی کشور از جمله البرز تشکیل شده است.

به گفته جبلی در راستای تعامل بیشتر میان دفاتر تخصصی بسیج تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور، نخستین گردهمایی مشترک مسئولان و دبیران اجرایی اتاق‌های بازرگانی با حضور مقامات ملی و استانی در خرم آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر رشد اقتصادی پویا و به منظور افزایش توان تولید داخل و کمک به توسعه صادرات از جمله دستاوردهای گردهمایی مسئولان و دفاتر بسیج تجار است که اتاق بازرگانی خرم آباد در بیست و ششم خردادماه امسال میزبانی اولین نشست را عهده‌دار شد.

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز افزود: در بیست و هشتم تیرماه سال جاری دومین گردهمایی مشترک مسئولان و دبیران دفاتر بسیج تجار و اتاق های بازرگانی کشور در محل اتاق البرز برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در قالب نشست مسئولان دفاتر بسیج تجار اتاق‌های بازرگانی کشور فرصتی فراهم می شود تا ضمن تعامل و گفتگوی مسئولان و دبیران دفاتر بسیج تجار اتاق‌های بازرگانی کشور با توجه به اهمیت معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی البرز، توانمندی‌های این استان در دو بخش مهم اقتصادی تشریح شده و هدف‌گذاری‌هایی نیز در راستای رفع برخی چالش‌های پیش‌روی صنعتگران استان انجام شود.

 
مطالب مرتبط

پاسخ دهید