info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برگزاری دومین رویداد نمایشگاهی و استارت آپی تاثریا در البرز/ حمایت از طرح های فناورانه و محصولات دانش بنیان

کد خبر: 28831
تاریخ انتشار: 8 آذر 1401 - 14:23
دومین رویداد نمایشگاهی و استارت آپی تاثریا در البرز به منظور حمایت از طرح های فناورانه و محصولات دانش بنیان استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، نمایشگاه تا ثریا و رویدادهای استارت آپی آن به همراه همایش های تخصصی در مرکز آموزش بین المللی قند کرج و با هدف حمایت از ظرفیت های فناورانه و مبتکرانه و طرح ها و محصولات دانش بنیان در حال برگزاری است.


اتاق بازرگانی البرز به عنوان پارلمان بخش خصوصی به منظور همگرایی و هم افزایی در حوزه شناسایی و پشتیبانی از فعالان عرصه علم و فناوری در استان از مشارکت کنندگان و حامیان برگزاری نمایشگاه تاثریا و رویدادهای استارت آپی است که به دنبال ایجاد بستر رشد ظرفیت های علمی- پژوهشی و دانش بنیان، کمک به عارضه یابی دامنه فعالیتی این مجموعه ها و تقویت مسیر تعاملی میان آنها با تولیدکنندگان و صنعتگران است.


در مجاورت نمایشگاه، رویدادهای استارت آپی در ۶ حوزه اینترنت اشیاء و کسب و کار، فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و پاک کننده، صنعت خودرو، ساختمان، محصولات لبنی، پروتئینی و نوشیدنی و محصولات آردی و شکلاتی از دیگر برنامه های اجرایی شده است که به صورت روزانه به ترتیب از ۵ الی ۱۰ آذرماه در محل مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج و با هدف شناسایی و معرفی ایده های خلاقانه منتج به کارآفرینی و اشتغال زایی در حال برگزاری است.

 

 

پاسخ دهید