info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برای صادرات محصولات غذایی ، پتروشیمی و تجهیزات ساختمانی البرز به کشور مکزیک مذاکره شد

کد خبر: 29097
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1402 - 12:19
رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان کشور مکزیک:
رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان کشور مکزیک از مذاکره برای صادرات محصولات صنایع غذایی‌ و پتروشیمی و مصالح و تجهیزات ساختمانی از البرز به این کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، در جریان برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی های صادراتی کشور و بر اساس هماهنگی های انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران و سازمان توسعه تجارت، پاویون استان البرز در این نمایشگاه میزبان رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان کشور مکزیک بود.

به گفته این مقام مسئول در مکزیک، انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان این کشور بالغ بر ۳ هزار عضو دارد و با توجه به بررسی نیازهای کشورمکزیک به واردات کالا و محصولات در زمینه صنایع غذایی و پتروشیمی و مصالح و تجهیزات ساختمانی، امکان صادرات این تولیدات از استان البرز به کشور مقصد وجود دارد.


به دنبال گفتگو و مذاکرات انجام شده میان روسای انجمن های صادرکنندگان البرز و مکزیک برای توسعه مراودات تجاری میان طرفین قول های مساعدی داده شد.

با توجه به مذاکرات انجام شده در این خصوص همچنین مقرر شد که از سوی اتاق بازرگانی البرز و انجمن صادرکنندگان استان هماهنگی های لازم برای ارسال کالا و محصولات صادراتی به کشور مکزیک انجام شود.

پاسخ دهید