info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تقدیر شهبازی استاندار وقت البرز از رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز

کد خبر: 22781
تاریخ انتشار: 25 آبان 1400 - 19:58

شهبازی استاندار وقت البرز با اهدای لوح سپاس از رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در راستای برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی در کرج تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، به دنبال برگزاری نمایشگاه سه روزه توانمندی های صنایع دستی و سوغات استان های البرز و قزوین در پارک ایران کوچک کرج، نشستی در استانداری به منظور تجلیل از اقدامات رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در جهت برنامه ریزی و برپایی این نمايشگاه برگزار شد.

در این دیدار عزیزالله شهبازی استاندار وقت البرز ضمن تقدیر از برگزاری این جشنواره به منظور کمک به رونق دوباره کسب و کارهای خانگی و فعالیت های صنایع دستي بعد از دوسال درگیری با کرونا گفت: اقدام اتاق بازرگانی البرز در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و رونق این فعالیت ها در استان شایسته تقدیر است، چرا که موجب شد صنایع دستی استان بعد از مدتی دو ساله مجدد مورد توجه قرار گرفته و دیده شود.

در بخش دیگری از این دیدار استاندار وقت البرز پیشنهاد داد که مسئولیت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در محل پارک ایران کوچک به کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی واگذار شود و جلسه ای نیز بدین منظور با حضور مسئولانی مربوطه از جمله اتاق بازرگانی البرز، شهرداری کرج و اداره کل میراث فرهنگی استان تشکیل شود.

در پایان این دیدار توسط استاندار وقت البرز و معاون هماهنگی امور اقتصادی استان با اهدای لوح سپاس از اقدامات شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز تقدیر شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید