info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

مهار تورم و رشد تولید در سال جاری با همدلی و وفاق دولتمردان، صاحبان صنایع و کارآفرینان محقق می‌شود

کد خبر: 29026
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1402 - 14:08
استاندار البرز:
استاندار البرز در دیدار نوروزی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی گفت: با همدلی و وفاق میان دولتمردان، صاحبان صنایع و کارآفرینان فعال استان، اقدامات اساسی در حوزه اقتصاد کشور به ویژه مهار تورم و رشد تولید در سال جاری انجام می‌شود.


 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مجتبی عبداللهی شامگاه شنبه در حاشیه مراسم دیدار نوروزی با فعالان بخش خصوصی البرز و به دنبال تقدیر ریاست اتاق بازرگانی از تلاش‌های مجدانه ایشان در ممارست و پیگیری مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست صمیمانه تقدیر و تشکر از صاحبان صنایع به واسطه تلاش‌هایی است که در راستای تدابیر و سیاست‌های اقتصادی دولت در سال گذشته اعمال داشتند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله مهم اقتصاد کشور که همواره نیازمند تدابیر خاص و اجرای برنامه‌های عملیاتی ویژه است، گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، دیدار با فعالان اقتصادی فرصتی است تا مدیران دولتی نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را به فعالان اقتصادی، صنعتگران و کارآفرینان استان انتقال دهند.

استاندار البرز بیان کرد: در سال گذشته و طی برگزاری نشست‌هایی مشترک با حضور فعالان بخش خصوصی و مدیران دولتی این اهداف دنبال شد که موضوعات و مسائل مرتبط به رفع موانع تولید پیگیری شود و در سال جاری نیز با همین رویه پیش می‌رویم.

عبداللهی تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا در راستای مهار تورم و رشد تولید در استان اقدامات لازم صورت گیرد و گام‌های بلندی به منظور رفع مشکلات اقتصادی پیش‌روی تولیدکنندگان و صنعتگران استان برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه البرز استانی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان است، افزود: اطمینان دارم که در سال جاری با همدلی و وفاق میان دولتمردان، صاحبان صنایع و کارآفرینان فعال استان در بخش‌های مختلف، اقدامات اساسی در حوزه اقتصاد کشور به ویژه مهار تورم و رشد تولید انجام خواهد شد.

پاسخ دهید