info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

پرهام رضایی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز تعیین شد

کد خبر: 29072
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1402 - 15:36
برای دومین دوره متوالی:
در نخستین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و با تعیین اعضای جدید هیات رئیسه، پرهام رضایی مجدد در سمت ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی البرز ابقاء شد.


     

  

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، در نخستین جلسه هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز، انتخابات اعضای هیات رئیسه اتاق برگزار و پرهام رضایی با کسب رای قاطع و برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی البرز تعیین شد.

با تعیین اعضای جدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز، آقایان یداله مالمیر در سمت نایب رئیس اول، محمدرضا محمدی طامه به عنوان نایب رئیس دوم، مرتضی کوهنورد در سمت خزانه دار و حسین بیگ محمدزاده به عنوان منشی انتخاب شدند.

لازم به توضیح است که در انتخابات چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز که در تاریخ بیستم اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار و در نتیجه آن ۱۵ عضو ائتلاف کارآفرینان ملی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند، پرهام رضایی موفق به کسب بیشترین آراء و رتبه نخست شد و دیگر اعضای این ائتلاف نیز به عنوان ۱۴ عضو منتخب هیات نمایندگان برای یک دوره پیش‌رو در این مسیر او را همراهی خواهند کرد.

شایان ذکر است که ترکیب هیات رئیسه دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز بر اساس رویکردهای مرتبط با مسائل اقتصادی استان و کشور و از فعالان خوشنام در حوزه صادرات و مسائل بین‌المللی انتخاب شده است.

پاسخ دهید