info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

لزوم تشکیل کارگروه تخصصی به منظور تقویت مشارکت حضور فعالان بخش خصوصی در نقش خیرین امنیت‌ساز

کد خبر: 29205
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1402 - 12:53
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد:
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز بر تشکیل کارگروه تخصصی به منظور تقویت مشارکت حضور فعالان بخش خصوصی در نقش خیرین امنیت‌ساز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، یدالله مالمیر روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی البرز با فرمانده انتظامی استان بیان کرد: موضوع افزایش مشارکت‌های مردمی در زمینه‌هایی مانند فعالیت‌ خیرین امنیت‌ساز باید با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت کمک به بهبود زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس در استان البرز گفت: یکی از موارد مهم و ضروری در این مورد کمک به بازسازی و تجهیز مرکز فوریت‌های پلیسی(مرکز ۱۱۰) استان است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروهی ویژه با حضور مسئولانی از اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت به منظور بهره‌برداری از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز در استان گفت: هدف مهم جذب فعالان اقتصادی از جمله تولیدکنندگان و صنعتگران برای مشارکت در فعالیت‌های مرتبط به تامین امنیت در جامعه از جمله شهرک‌های صنعتی استان است‌.

وی با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اقدامات پلیس در حوزه تامین امنیت در جامعه افزود: با توجه به فعالیت‌هایی که از سوی بخش خصوصی استان در زمینه مشارکت‌های اجتماعی انجام شده است، فعالان این عرصه در کنار نهادهای دولتی استان می‌توانند فعالیت‌های مشارکتی اثربخشی را در حوزه اقدامات خیرین امنیت‌ساز پیش ببرند.

مالمیر با توجه به اهمیت سرعت و دقت فعالیت‌های پلیس در ارائه خدمات لازم در زمینه تامین امنیت در جامعه از جمله شهرک‌های صنعتی استان گفت: برای کمک به بهبود زیرساخت‌ها در این مورد از جمله مانیتورینگ و کنترل از راه دور توسط پلیس باید به تامین تجهیزات آن کمک کنیم و جلساتی هم بدین منظور برگزار شود‌.

در ادامه این نشست مدیران شهرک‌های صنعتی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی البرز به طرح مسائل و موضوعات مربوطه در حضور سردار هداوند فرمانده انتظامی استان پرداختند.

پاسخ دهید