info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

معرفی شادی حاضری به عنوان رئیس جدید کمیسیون گردشگری و اقتصاد اتاق بازرگانی البرز در دوره چهارم

کد خبر: 29242
تاریخ انتشار: 6 تیر 1402 - 18:01
طی نشستی انجام شد؛
از سوی نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در نخستین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر، حکم شادی حاضری به عنوان ریاست جدید این کمیسیون در دوره چهارم اهداء شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، شادی حاضری روز سه‌شنبه در نخستین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در دوره چهارم با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات موثری که در دوره چهار ساله گذشته این کمیسیون و در نتیجه همراهی و تعامل اعضای آن انجام شد، افزود: در دوره‌ای که گذشت علی‌رغم وجود چالش‌هایی همچون همه‌گیری کرونا که بسیاری از فعالیت‌های حوزه گردشگری و صنایع‌دستی را با رکود مواجه کرد، به منظور پیگیری درخواست و مطالبات فعالان این عرصه جلسات کمیسیون را به طور پیوسته برگزار کردیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور پیشبرد چشم انداز یکساله فعالیت کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در سال ۱۴۰۲ افزود: در این مورد سر فصل‌هایی تعیین شده که در قالب آن اقداماتی مانند برگزاری جلسات با کمیسیون‌های گردشگری استان‌های همجوار و انعقاد تفاهم‌نامه با آنها مدنظر است.

حاضری عنوان کرد: در برنامه‌های آتی این کمیسیون بخشی نیز به برگزاری جشنواره‌های فصلی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی به منظور معرفی ظرفیت‌های استان و جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این بخش‌ها اختصاص دارد.

وی در بخش دیگر مواردی را نیز در بحث قوانین عضویت در این کمیسیون، چگونگی، نوع فعالیت و مشارکت اعضاء در اقدامات و مباحث پیش‌رو، همچنین تنظیم تقویم جلسات ماهانه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد.

در بخش دیگری از این نشست اعضای این کمیسیون ضمن معرفی زمینه فعالیتی خود در حوزه صنایع‌دستی و  گردشگری به طرح پیشنهادات و درخواست‌های خود در این دو بخش پرداختند.

لازم به توضیح است در این نشست ضمن تقدیر از سهیلا براتی دبیر پیشین کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز، سارا محبوبی به عنوان دبیر جدید این کمیسیون معرفی شد.

پاسخ دهید