info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در زمینه برگزاری نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در کرج

کد خبر: 29314
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1402 - 15:07
رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد:
رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز گفت: تفاهم‌نامه همکاری به منظور مشارکت در برگزاری نمایشگاه و بازارچه محصولات مشاغل خانگی میان کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان امضاء شد.


به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، شادی حاضری در دومین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان این کمیسیون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور استفاده از امکانات و ظرفیت‎‎ها در حوزه مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و دیگر بخش‌های فعالیت‌های مرتبط به توسعه کارهای هنری اظهار کرد: در قالب این تفاهم‌نامه طرفین در برگزاری بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی همکاری خواهند داشت که به مدت ۲ ماه در مجاورت بوستان نبوت واقع در بلوار ملاصدرای کرج برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: در بازارچه محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی مورد نظر از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه در مجموع ۲۷ متر از این فضای نمایشگاهی شامل ۳ غرفه در اختیار اتاق بازرگانی البرز قرار می‌دهد و کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر نیز به صورت رایگان این غرفه‌ها را به هنرمندان صنایع‌دستی و فعالان حوزه مشاغل خانگی واگذار می‌کند تا بتوانند به عرضه و فروش تولیدات خود بپردازند.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز افزود: بر این مهم متمرکز شده‌ایم که هر دو هفته یکبار در بخشی از فضای بازارچه‌ای که جنب پارک نبوت کرج و ویژه عرضه صنایع‌دستی و محصولات مشاغل خانگی دایر می‌شود از هنرمندان متقاضی در رشته‌های مختلف برای فعالیت در این بازارچه و معرفی تولیدات و محصولات جدید آنها استفاده کنیم.

ایجاد فضای مناسب برای ارائه تولیدات مختلف و توانمندی‌های هنرمندان البرز با برگزاری بازارچه محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی

وی بیان کرد: برگزاری بازارچه محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی به دلیل وسعت کافی، فضای مناسبی برای ارائه تولیدات مختلف و توانمندی‌های هنرمندان البرز است.

حاضری عنوان کرد: تنوع محصولات، حضور تعداد بیشتری از فعالان حوزه صنایع‌دستی، ایجاد فضای مناسب برای فروش محصولات هنری و برنامه‌ریزی به منظور معرفی هر چه بیشتر این تولیدات از جمله هدف‌گذاری‌های انجام شده است.

لازم به توضیح است؛ تفاهم‌نامه همکاری مذکور توسط شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز و عبداله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به امضاء رسیده و در ۸ ماده تنظیم شده است.

در این نشست همچنین جناب آقای تیمور خاوند به عنوان مشاور کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز معرفی شد.

پاسخ دهید