info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صمت و هیات همراه در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین و بازدید از محصولات، صنایع و دستاوردهای عرضه شده ایران در این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی

کد خبر: 29630
تاریخ انتشار: 15 آبان 1402 - 15:34
معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صمت و هیات همراه با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین از محصولات، صنایع و دستاوردهای عرضه شده ایران در این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صمت و هیات همراه با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین(CIIE) در شهر شانگهای چین از محصولات، صنایع و دستاوردهای عرضه شده ایران در این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی بازدید کردند.

در این نمایشگاه که بخش قابل توجهی از شرکت‌های ایرانی در آن حضور دارند، ضمن نمایش قابلیت‌های کشور در بخش پاویون ملی به تولیدکنندگان و صنعتگران فرصت داده می‌شود تا به بازارهای بین‌المللی برای عرضه و صادرات کالاهای جمهوری اسلامی متصل شوند.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین، تولیدات و محصولات استان البرز در بخش‌های مختلفی از جمله صنایع‌غذایی، صنایع‌دستی، پتروشیمی، شیمیایی، لاستیکی و سنگ‌های تزئینی عرضه شده است.

پاسخ دهید