info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حضور فعالان اقتصادی البرز در نمایشگاه بین‌المللی شانگهای چین زمینه بسط و گسترش روابط خارجی را فراهم می‌کند

کد خبر: 29637
تاریخ انتشار: 17 آبان 1402 - 18:38
رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: حضور در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین فرصت جدیدی برای فعالان اقتصادی البرز به منظور بسط و گسترش روابط خارجی فراهم می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در حاشیه بازدید از توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین در شانگهای بیان کرد: تولیدات البرز در حوزه‌های مختلفی از جمله پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی و صنایع‌غذایی به همراه نمونه‌هایی از دیگر کالاهای صادرات محور استان در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی در ادامه حضور در این نمایشگاه مهم بین‌المللی در کشور چین را فرصت جدیدی برای فعالان اقتصادی البرز به منظور بسط و گسترش روابط خارجی برشمرد و افزود: در روز افتتاح این نمایشگاه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران از جمله توانمندی‌های اقتصادی البرز دیدن کردند که نشان از اهمیت این رویداد برای دولتمردان کشورمان دارد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز افزود: با توجه به حضور دکتر عبداللهی استاندار البرز در سفر هیات اقتصادی البرز به نمایشگاه بین‌المللی واردات چین فرصتی دست داد تا فعالان اقتصادی از نزدیک دغدغه‌ها و مشکلات خود در حوزه تجارت خارجی و صادرات را با نماینده عالی دولت در استان در میان بگذارند.

وی بیان کرد: بحث به کارگیری تکنولوژی‌های روز، مسائل فاینانس خارجی در پروژه‌های عمرانی به منظور رفع مشکلات زیرساختی شهری و صنعتی استان از جمله موضوعاتی بود که در دیدار فعالان اقتصادی البرز با استاندار مطرح شد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز اظهار امیدواری کرد که ره‌آورد سفر هیات اقتصادی البرز به نمایشگاه بین‌المللی واردات چین، برقراری ارتباطات موثر فعالان اقتصادی البرز با تجار کشور چین و صادرات محصولات البرز به این کشور باشد و با توجه به پتانسیل‌های اقتصادی استان در سال‌های آتی بتوانیم حضور موثری در این رویداد داشته باشیم.

پاسخ دهید