info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

درخشش استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح در بخش ارزیابی پنجمین دوره گراف‌دی و دریافت تندیس برگزیدگان این رویداد

کد خبر: 29663
تاریخ انتشار: 22 آبان 1402 - 12:56
افتخاری دیگر برای اتاق بازرگانی البرز حاصل شد؛
رئیس اتاق بازرگانی البرز از درخشش استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح این تشکل بخش خصوصی در پنجمین دوره گراف‌دی و دریافت تندیس مدیران‌عامل ارتباط‌گرا و برگزیده این رویداد مهم خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مهندس پرهام رضایی به دنبال برگزاری پنجمین دوره رویداد گراف‌دی (گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی) در مرکز همایش‌های اتاق بازرگانی ایران، از درخشش استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح این تشکل بخش خصوصی در بخش ارزیابی رویداد مذکور سخن گفت.

وی ادامه داد: با بررسی مستنداتی که از سوی ۲۴ مجموعه مشتمل بر شرکت‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارتاپ‌ها‌، بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به دبیرخانه این دوره از گراف‌دی ارسال شد، در نهایت بر اساس رای هیات داوران" استودیو فاتح اتاق بازرگانی البرز" به همراه ۶ مجموعه دیگر حائز بیشترین امتیاز در بخش ارزیابی شدند که در نتیجه آن تندیس مدیران‌عامل ارتباط‌گرا و برگزیده پنجمین رویداد گراف‌دی با محوریت مدیریت وجه سازمانی را دریافت کردند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه گفت: طبق اطلاعیه‌ها و فراخوان‌هایی که در خصوص برگزاری پنجمین دوره گراف‌دی اعلام می‌شد و با توجه به محوریت این دوره پیرامون توجه مدیران مجموعه‌های اقتصادی کشور به مساله ارتقاء جایگاه سازمانی و مطابقت آن با سیاست‌های اعمال شده در استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گزارشی از ظرفیت‌های آن در دو بخش ویدئویی و رادیویی به عنوان مستندات مورد نیاز برای بخش ارزیابی گراف‌دی به دبیرخانه این رویداد مهم ارسال شد.

وی در خصوص اهدافی که به منظور تحقق آن استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح در اتاق بازرگانی البرز راه‌اندازی شده است، گفت: این استودیو به منظور مخابره اخبار و رویدادهای مهم حوزه تولید، صنعت، خدمات، فناوری و ارائه گزارش از آخرین دستاوردهای گروه‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های صادرات و تجارت بین‌المللی استان البرز، در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح شد.

رضایی عنوان کرد: استودیو مجهز و تخصصی اتاق بازرگانی البرز به یاد مرحوم «محمد‌صادق فاتح یزدی» کارآفرین و پیشکسوت اقتصادی و از پایه‌گذاران صنعت مدرن در ایران و موسس کارخانجات متعدد گروه صنعتی جهان نامگذاری شد و از زمان آغاز فعالیت استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح تاکنون ویژه برنامه‌های اقتصادی شنیداری و تصویری شاخص و متنوعی به مرحله ضبط، تولید و انتشار رسید.

وی افزود: به منظور بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی استان البرز و تقویت و حمایت از حوزه تولید و صنعت در این استان، طی ۲۲ برنامه گفت‌وگو‌محور ذره‌بین اقتصادی با چهره‌های شاخص و اثرگذاری از جمله نائب رئیس مجلس یازدهم، رئیس دهمین دوره اتاق بازرگانی ایران، رئیس کمیسیون صنایع و معادن یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، معاون وقت فنی و امور گمرکی ایران و معاون وقت درآمدهای مالیاتی کشور به عنوان مهمان برنامه گفت‌و‌گو شد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز عنوان کرد: به منظور بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت‌های استودیو فاتح و تسریع در فرآیند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان البرز، تاکنون بسته‌های شنیداری برنامه " البرز و توسعه" در قالب سه فصل و در مجموع ۴۹ قسمت تهیه و منتشر شده است که در این برنامه‌ها ضمن بخش‌های گفت‌و‌گو‌محور به ارائه گزارشی از فعالیت‌های تولیدی و صنعتی استان و اقدامات کارآفرینان، گروه‌های استارت‌آپی و شرکت‌های دانش‌بنیان توجه شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های پرسنل اتاق بازرگانی البرز و تمامی دست‌اندرکاران و مشارکت‌کنندگان در تهیه و پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در استودیو فاتح گفت: در نتیجه این اقدامات به یقین دستاوردهای ارزنده بی‌شماری در راستای ارتقاء فعالیت‌های اقتصادی استان البرز حاصل شده که یکی از این موارد موفقیت در پنجمین دوره رویداد گراف‌دی است.

رضایی در ادامه عنوان کرد: در چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز نیز با هدف ارتقاء فعالیت‌های کاربردی و موثر در استودیو فاتح که نخستین استودیو رادیویی و تلویزیونی بخش خصوصی در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور است، نگاه ویژه‌ای به تدوین برنامه‌های کاربردی‌تر در این استودیو و در کنار آن آسیب‌شناسی اقدامات پیشین شده و بنای کار بر آن است که استوارتر از گذشته در مسیر پویایی بیشتر این استودیو حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به فراخوان‌های همکاری که در سال جاری به منظور جذب پیمانکاران، شرکت‌ها و افراد واجد شرایط برای تهیه و تولید برنامه‌های مشارکتی و متنوع در قالب بسته‌های تصویری و شنیداری در استودیو فاتح داشته‌ایم، طرح‌های موثری از مرکز صداوسیمای البرز و دیگر مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی استان دریافت کرده‌ایم که در دست بررسی است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح در واقع تریبونی برای انعکاس مطالبات و طرح درخواست‌ها و مشکلات فعالان حوزه‌های مختلف استان از جمله بخش خصوصی است که امیدواریم با توجه به رسالت‌های مذکور بتوانیم بهره‌برداری بیشتری از ظرفیت‌های آن داشته باشیم.

لازم به توضیح است که در پنجمین دوره گراف‌دی و در بخش تقدیر از مدیران‌عامل‌ ارتباط‌گرا و برگزیده، تندیس رویداد مذکور به نمایندگی از پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به احمد غلامی خشگناب دبیرکل این تشکل بخش خصوصی اهداء شد.

پاسخ دهید