info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

۵ انتصاب جدید در اتاق بازرگانی البرز انجام شد/ معاون امور بین‌الملل و مدیر روابط‌عمومی معرفی شدند

کد خبر: 29671
تاریخ انتشار: 24 آبان 1402 - 15:54
با حکم رئیس اتاق بازرگانی البرز:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با صدور احکام جداگانه‌ای، معاون امور بین‌الملل، مدیر روابط‌عمومی، مسئول امور اداری و منابع انسانی، رئیس حوزه ریاست و دستیار ویژه ریاست اتاق بازرگانی البرز را منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در نشست با پرسنل این تشکل بخش خصوصی با اشاره به رویکرد مهم دوره چهارم هیات نمایندگان در زمینه پیشبرد اقدامات مهم در سطوح ملی به موازات فعالیت‌های استانی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان البرز در حوزه تولید و صنعت، در اتاق بازرگانی البرز نیز همپای اتاق بازرگانی ایران می‌توانیم کارهای مهمی را برای بخش خصوصی استان و به تبع کشور به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به سرفصل‌های تعیین شده در این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی البرز به منظور بهبود عملکرد در حوزه بین‌الملل، توسعه صادرات و گسترش سطح روابط خارجی افزود: در این حوزه معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی البرز در نمایشگاه‌ها و رویدادهای دیگر کشورها، پذیرش و اعزام هدفمند و کارشناسانه هیات‌های تجاری مدنظر است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به نقش مهم روابط‌عمومی در پیشبرد برنامه‌های کلان و استراتژیک عنوان کرد: در حوزه ارتباطات نیز به منظور معرفی برنامه‌ها، اهداف و اقدامات اتاق بازرگانی البرز در سطوح استانی و ملی نیز به دنبال اصلاح و بهبود رویه و ساختار موجود برای انعکاس هر چه بیشتر رویداد‌های سازمانی هستیم.

در ادامه این نشست و بر اساس احکام صادره از سوی رئیس اتاق بازرگانی البرز، سرکار خانم سودابه رادفر به سمت معاون امور بین‌الملل ، جناب آقای محمدرضا خرمی به سمت مدیر روابط‌عمومی، سرکار خانم سارا لنجانی‌نژاد به سمت مسئول امور اداری و منابع انسانی، جناب آقای داود داودی به سمت رئیس حوزه ریاست و سرکار خانم معصومه یوسفی‌راد به سمت دستیار ویژه ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز منصوب شدند.

مهندس رضایی در متن انتصاب خود ابراز امیدواری کرده است که مدیران و مسئولان جدید در چارچوب وظایف محوله و در راستای تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز موفق و موید باشند.

پاسخ دهید