info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

بسیج امکانات رسانه‌ای مشترک به منظور معرفی دستاوردهای فعالان بخش خصوصی استان

کد خبر: 29686
تاریخ انتشار: 30 آبان 1402 - 12:31
در نشست مدیران روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و صداوسیمای مرکز استان مطرح شد:
در نشست مدیران روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و صداوسیمای مرکز استان بر بسیج امکانات رسانه‌ای طرفین به منظور معرفی دستاوردهای فعالان بخش خصوصی استان تاکید شد.

در نشست مدیران روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و صداوسیمای مرکز استان بر بسیج امکانات رسانه‌ای طرفین به منظور معرفی دستاوردهای فعالان بخش خصوصی استان تاکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مدیران روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و صداوسیمای مرکز استان دیدار داشتند.

در این نشست، محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و سیدمحمدمهدی هاشمی مدیر روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز استان در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای مشترک گفت‌و‌گو و مقرر شد که از ظرفیت‌های رسانه‌ای طرفین به منظور شناساندن و معرفی دستاوردها و پتانسیل‌های بخش خصوصی استان استفاده بهینه شود.

در ادامه طبق محور مذاکرات این نشست مقرر شد که همانند گذشته از دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی صداوسیمای مرکز البرز برای حضور در نشست‌ها و رویدادهای مهم برگزار شده در اتاق بازرگانی البرز که نقش مهم و اثرگذاری در تعامل با بخش خصوصی استان دارد، به طور پیوسته دعوت به عمل آید.

در بخش دیگری از این نشست مقرر شد که گزارش‌های مکتوب و تصویری از برنامه‌ها‌ی خبری اتاق بازرگانی البرز به منظور پخش از شبکه استانی در اختیار صداوسیما قرار داده شود.

در این دیدار همچنین در خصوص برگزاری منظم جلسات میان روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و صداوسیمای مرکز استان گفت‌وگو شد.

در ادامه به منظور معرفی بیشتر ظرفیت‌های اتاق بازرگانی البرز از محل استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح و نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی مستقر در این مجموعه بازدید شد‌.

پاسخ دهید