info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

نشست نخبگان، متنفذین، معتمدین و اندیشه‌ورزان بسیجی در اتاق بازرگانی البرز

کد خبر: 29693
تاریخ انتشار: 4 آذر 1402 - 14:24
با حضور فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد:
با حضور فرمانده سپاه استان البرز و جمعی از بسیجیان، مدیران و مسئولان سپاه و فعالان اقتصادی البرز نشست نخبگان، متنفذین، معتمدین و اندیشه‌ورزان بسیجی در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج نشست نخبگان، متنفذین، معتمدین و اندیشه‌ورزان بسیجی با حضور سردار سرتیپ دوم علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان و پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از سپاهیان، بسیجیان و فعالان بخش خصوصی در محل اتاق البرز برگزار شد.

در این نشست سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در خصوص نقش سازنده بسیج در عرصه‌های مختلف و تلاش برای استفاده سازنده از توانمندی نخبگان و معتمدین و هیات‌های اندیشه‌ورز این عرصه برای کمک به تبدیل ظرفیت‌های بالقوه استان به فرصت‌های بالفعل تاکید کرد.

در ادامه پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز با خیرمقدم به حاضرین و تبریک هفته بسیج از تلاش برای گسترش تعامل با این نهاد انقلابی و سپاه استان به منظور پشیبرد اقدامات آموزشی به منظور بهبود سیمای اقتصادی استان البرز سخن گفت.

در این گردهمایی همچنین سرهنگ پاسدار محمد جان‌محمد‌لو عضو هیات رئیسه و جانشین فرماندهی سپاه استان در امور اقشار و متخصصین نیز به استفاده از ظرفیت نخبگان و هیات‌های اندیشه‌ورز بسیجی به منظور کمک به احصاء و بررسی مشکلات استان و تلاش برای رفع آن تاکید کرد.

وی همچین با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع بسیج استان در هفته‌های پیش‌رو عنوان کرد: کلیه طرح‌های بسیجیان استان که در قالب هیات‌های اندیشه‌ورز ارائه شده است، توسط کمیته داوران در حال بررسی است و در اجلاسیه استانی بدین منظور طرح‌های برگزیده تجلیل می‌شود.

در ادامه این نشست سه نفر از نخبگان بسیجی استان در خصوص طرح‌های خود سخنانی را مطرح کردند.

پاسخ دهید