info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برگزاری دومین نشست تعاملی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و رئیس خانه مطبوعات استان

کد خبر: 29728
تاریخ انتشار: 19 آذر 1402 - 14:13
دومین نشست مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و رئیس خانه مطبوعات استان با محور بررسی راهکارهای توسعه سطح تعاملات میان طرفین به منظور انعکاس رویداد‌ها و جلسات خبری این تشکل بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و رئیس خانه مطبوعات استان در دومین نشست خود با هدف بررسی راهکارهای گسترش سطح تعامل میان طرفین گفت‌وگو کردند.

در این نشست محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه رسانه‌ها نقش و اثرگذاری مهمی در انعکاس فعالیت ‌های اقتصادی بخش خصوصی در حوزه تولید، صنعت، بازرگانی و تجارت بین‌الملل دارند، افزود: برای تقویت سطح این تعاملات در این زمینه و افزایش همکاری با خانه مطبوعات استان برای پیشبرد برنامه‌های آتی و انعکاس رویدادها و جلسات خبری اتاق بازرگانی البرز هدف‌گذاری خواهیم کرد.

در ادامه رضا عباس‌زاده رئیس خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد: با نگاه مثبت و سازنده هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز در دوره چهارم و رویکرد روابط‌عمومی این تشکل بخش خصوصی به منظور حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای به یقین سطح همکاری‌های مشترک در این زمینه افزایش می‌یابد.

پاسخ دهید