info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

دومین نشست تخصصی هیات اندیشه‌ورز بسیج اصناف استان به میزبانی اتاق بازرگانی البرز برگزار شد/ تاکید بر پیاده‌سازی جهاد امیدآفرینی و خدمت‌رسانی به جامعه

کد خبر: 29735
تاریخ انتشار: 20 آذر 1402 - 19:44
در دومین نشست تخصصی هیات اندیشه‌ورز بسیج اصناف استان که به میزبانی اتاق بازرگانی البرز برگزار شد بر پیاده‌سازی جهاد امیدآفرینی و خدمت‌رسانی در جامعه تاکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، سرهنگ پاسدار محمد جان محمدلو در دومین نشست تخصصی هیات اندیشه‌ورز بسیج اصناف استان البرز که با حضور مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، روسای اتحادیه‌های صنفی و جمعی از صاحبان صنایع استان در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پیاده‌سازی جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین در جامعه بیان کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی که دشمن علیه کشور عزیز ما به راه انداخته است، در شبکه‌های مجازی به نوعی در ذهن جامعه جوان و نوجوان ما اثر گذاشته و موجب شده که آنها تصمیماتی را اتخاذ کنند که مورد تایید ‌دشمنان است، در راستای مقابله با آن بحث جهاد امیدآفرینی موثر است که هیات‌های اندیشه‌ورز می‌توانند در خصوص آن راهکار و پیشنهاد ارائه دهند.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز در امور اقشار و متخصصین گفت: در جنگ ترکیبی دشمن با ایجاد شبهات مردم را نسبت به آینده ناامید می‌کند و در این راستا در هیات‌های اندیشه‌ورز باید دستاوردهای ۴۰ساله نظام و اقداماتی که در نقاط مختلف کشور از جمله استان البرز انجام شده است را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اقدامات موثر دولت در استان البرز که بخش مهمی از آن در سفر اخیر رئیس‌جمهور افتتاح و بهره‌برداری شد، افزود: انعکاس اقدامات انجام شده در شرایطی که دشمن قصد تضعیف نظام را دارد، می‌تواند نسل جوان جامعه را به آگاهی نسبت به جهاد خدمت‌رسانی در کشور برساند.

سرهنگ جان محمدلو با اشاره به فعالیت کمیته خیرین البرز به همت بسیج اصناف استان افزود: این کمیته می‌تواند در قالب خدمت‌رسانی در مناطق محروم استان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به انجام دیگر اقدامات مومنانه مانند اهدای بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌ برخوردار جامعه در مناسبت‌های خاص افزود: هیات ‌اندیشه‌ورز البرز می‌تواند در عملیاتی کردن این اقدامات کمک شایانی را ایفا کند.

در ادامه علی درویش رئیس بسیج تجار و بازرگانان کشور با قدردانی از همراهی و تعامل اتاق بازرگانی البرز با بسیج اصناف بیان کرد: در این جلسه حکم مسئول دفتر بسیح تجار و بازرگانان اتاق بازرگانی البرز برای مدت دو سال به یداله مالمیر نائب رئیس این تشکل بخش خصوصی اهداء می‌شود که از زمان تاسیس آن تاکنون نیز عهده‌دار این وظیفه خطیر بوده‌اند.

در بخش دیگری محمدرضا خرمی رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج اصناف البرز در خصوص شکل‌گیری و سابقه فعالیت آن در این استان بیان کرد: بعد از ابلاغ مسئول بسیج اصناف کشور در خصوص تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز در استان‌ها، این هیات به صورت رسمی در مجموعه بسیج اصناف آغاز به کار کرد و اولین نشست آن در اداره‌کل صمت البرز برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه دوم نشست هیات اندیشه‌ورز با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اسلامی نمودن محیط کسب‌و‌کار، افزود: این نشست با حضور مسئولانی از اتحادیه‌های صنفی، نمایندگانی از سپاه استان، هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز و فعالان بخش خصوصی که از نخبگان و افراد صاحب نام در عرصه اقتصادی هستند، تشکیل و برگزار شده است.

در پایان این نشست و با حضور مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور احکام عضویت در هیات اندیشه ورز استان به پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز و اعضاء جدید این هیات اهداء شد و مدعوین و میهمانان از نمایشگاه دائمی توانمندی‌های تولیدی و صنعتی اتاق بازرگانی البرز بازدید کردند.

پاسخ دهید