info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

فراخوان اعزام هیات فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی البرز به رویداد تجاری نمایشگاه غذای خلیج‌فارس امارات(Gulfood)

کد خبر: 29758
تاریخ انتشار: 25 آذر 1402 - 13:51

احتراماً، به استحضار می‌رساند در راستای گسترش تعاملات اقتصادی بین‌­المللی و با توجه به اهمیت نمایشگاه غذای خلیج فارس امارات (Gulfood) و فعال بودن استان البرز در زمینه صنایع‌غذایی، آشامیدنی و کشاورزی در سطح ملی، مقرر است هیأت تجاری بلند پایه از ایران به شرح اطلاعات ذیل در قالب "فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز" در این رویداد تجاری حضور یابند.

بدینوسیله از شرکت­‌ها/سازمان­‌ها/فعالان اقتصادی دارای کارت بازرگانی دعوت به عمل می آید چنانچه تمایل به حضور در این هیأت تجاری و بهره­‌مندی از برنامه‌­های آن مانند دیدار با مقامات مرتبط دولتی و فعالان بخش خصوصی نمایشگاهی کشورامارات متحده عربی را دارند، نسبت به اعلام حضور خود از طریق مکتوب یا راه‌های ارتباطی ذیل حداکثر تا 30 آذرماه سال جاری اقدام فرمایند.

زمان: 3۰ بهمن الی 3 اسفند ۱۴۰۲

مکان: کشور امارات متحده عربی-شهر دبی 

خدمات : بلیط، هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی CIP، بیمه مسافرتی، ویزا

*امکان و هزینه حضور در پاویون/ غرفه متعاقباً و پس از ثبت‌نام اولیه قابل اعلام خواهد بود. ( طبق اعلام فعلی سایت رسمی نمایشگاه هر متر غرفه حدود 1100 تا 1200 دلار است و غرفه زیر 6 متر وجود ندارد.)

* ورودی هر نفر به محل نمایشگاه چنانچه ثبت­‌نام به ­موقع انجام شود رایگان و خارج از موعد باشد 345 درهم و به عهده اشخاص خواهد بود.

راه‌های ارتباطی:

تلفن ثابت : 02154401000 (داخلی 612- سرکار خانم فلاحتی)

تلفن همراه : 09379383429

ایمیل :international.affairs@alborzccim.ir

*نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood) یکی از پربازدیدترین رویدادهای حاضر در تقویم است. بالغ بر ٤,٨٠٠ شرکت در این نمایشگاه غرفه دارند تا با ٨٥,٠٠٠ بازدیدکننده از بیش از ١٥٦ کشور جهان ملاقات کرده و تجارت انجام دهند. این نمایشگاه که بیش از ٢٥ سال از تأسیس آن می‌گذرد، در بین صادرکنندگان برای بازگشت فوق‌العاده سرمایه شهرت یافته است.

*قیمت­­ کاملاً دقیق و نوع ارز (درهم /دلار/ ريال) هنگام ثبت‌نام و پرداخت وجه اعلام خواهد شد.

 

پاسخ دهید