info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تاکید مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز بر تدوین ساختار سازمانی مناسب برای ابلاغ به روابط‌عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور

کد خبر: 29778
تاریخ انتشار: 30 آذر 1402 - 15:35
گردهمایی مدیران روابط‌عمومی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور برگزار شد؛
مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز گفت: برای مدیریت یکپارچه در سطح روابط‌عمومی‌ اتاق‌های بازرگانی کشور نیاز است که ساختار سازمانی مشخصی در این مورد از سوی اتاق بازرگانی ایران تصویب و ابلاغ شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، همایش دو روزه مدیران روابط‌عمومی اتاق‌های سراسر کشور با حضور رئیس، دو عضو هیات رئیسه، دبیرکل و مشاور رسانه‌ و ارتباطات رئیس اتاق ایران و به میزبانی این مجموعه برگزار شد.

در این نشست، محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های عملکردی در حوزه ارتباطات بیان کرد: نخستین استودیو رادیویی و تلویزیونی اتاق‌های بازرگانی کشور اواخر سال ۹۹ در البرز افتتاح شد و از آن زمان تاکنون برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در این استودیو تولید و پخش شد که در نتیجه آن امسال تندیس پنجمین رویداد گراف‌‌دی را کسب کردیم.

وی در ادامه با معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی البرز از جمله فعالیت ۱۶۰ برند ملی گفت: البرز به دلیل فعالیت صنایع مختلف از جمله غذایی، دارویی، قطعات خودرو، آرایشی و بهداشتی و دیگر بخش‌های تولیدی از ویژگی‌های شاخصی در کشور برخوردار است.

خرمی با بیان اینکه فعالیت‌های اجرایی جدیدی در حوزه تعاملات رسانه‌ای و توسعه سطح ارتباطات از سوی روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در دست اقدام است، بیان کرد: اتاق بازرگانی ایران نیز بر اساس اهداف و رسالت‌های تعیین شده ساختار سازمانی مشخصی مدنظر دارد که پیشنهاد می‌شود در قالب یک رویکرد و به منظور مدیریت یکپارچه در سطح روابط‌عمومی‌ اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور تدوین، مصوب و ابلاغ شود.

وی با اشاره به بازدید مدیران روابط‌عمومی‌‌ اتاق‌های بازرگانی کشور از کارخانه نوآوری تهران در روز دوم این گردهمایی گفت: این مجموعه با هدف کمک به کسب‌و‌کارهای نوین و ایجاد اشتغال در این زمینه راه‌اندازی شده تا در قالب آن بستری برای به کارگیری ایده‌های نو و خلاقانه فراهم شود.

مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز اذعان داشت که این مجموعه در کنار اتاق‌های بازرگانی اصفهان و کرمان برای میزبانی دوره‌های آتی گردهمایی روابط‌عمومی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور اعلام آمادگی کرده‌ است.

همچنین در پایان برگزاری همایش دو روزه مدیران روابط‌عمومی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، مراسم اختتامیه‌ای بدین منظور در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

پاسخ دهید