info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

گسترش تعاملات اتاق بازرگانی البرز و خانه مطبوعات استان با هدف ارتقاء کیفیت اطلاع‌رسانی

کد خبر: 29811
تاریخ انتشار: 12 دی 1402 - 18:06
در نشستی مطرح شد:
در نشست مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان بر گسترش تعاملات میان طرفین با هدف ارتقاء کیفیت اطلاع‌رسانی تاکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در دیدار با رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان که در محل این مجموعه و با محوریت بررسی زمینه گسترش تعاملات میان طرفین برگزار شد، بیان کرد: در اتاق بازرگانی البرز بر بهره‌مندی از توانمندی خبرنگاران و ظرفیت رسانه‌های مکتوب و فعال استان در فضای مجازی در زمینه اطلاع‌رسانی رویدادهای بخش خصوصی بر این حوزه متمرکز شده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که برای سال آتی در حوزه معرفی هر چه بیشتر پتانسیل‌های تولیدی و صنعتی استان البرز انجام شده است، گفت: برگزاری تورهای یکروزه صنعتی مختلف و متعدد ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسا و اساتید دانشگاهی، دانشجویان، دانش‌آموزان و آحاد مردم از جمله تصمیمات مهم به منظور افزایش سطح شناخت جامعه نسبت به فعالیت‌های اقتصادی اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی است.

مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز گفت: هدف این است تا در همایش‌ها، سیمنارها، نشست‌ها و سایر رویدادهای مهم اتاق بازرگانی البرز از حضور موثر اصحاب رسانه به منظور ارتقاء کیفیت اطلاع‌رسانی بهره‌برداری مناسب صورت گیرد.

وی در ادامه از دیگر اهداف مهم در قالب همکاری مشترک میان اتاق بازرگانی و خانه مطبوعات البرز را تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در حوزه فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی برشمرد و گفت: در این زمینه به صورت تخصصی خبرنگاران برای پوشش اخبار و رویدادهای حوزه تولید و صنعت استان حضور خواهند داشت.

در ادامه این نشست رضا عباس‌زاده رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات البرز پیشنهاد داد که تمام پروژه‌های اجرایی در استان باید در کنار الزاماتی مانند پیوست عمرانی، پیوست رسانه‌ای هم داشته باشند، هدف این است که کارهای تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بخش خصوصی انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به پتانسیل‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، نیاز است که مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان ظرفیت‌های موجود خود را معرفی کنند، در این زمینه نیاز است که بانک اطلاع‌رسانی توسط اتاق بازرگانی تهیه شود.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز افزود: صاحبان صنایع می‌توانند در قالب تشکیل یک تیم مشاوره‌ای با اصحاب رسانه برای انتقال اطلاعات و ظرفیت‌های تولیدی خود همکاری داشته باشند‌ و در کنار آن کلاس‌های آموزشی نیز برای فعالیت تخصصی در حوزه صنعت ویژه خبرنگاران و عکاسان برگزار شود.

پاسخ دهید