info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اطلاعیه اعزام هیات تجاری اتاق بازرگانی البرز به سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی موادغذایی، آشامیدنی و مواداولیه غذایی پرود اکسپو 2024(روسیه)

کد خبر: 29815
تاریخ انتشار: 13 دی 1402 - 12:53

به اطلاع می‌رساند در راستای گسترش تعاملات اقتصادی بین­‌المللی و با توجه به اهمیت سی‌و‌یکمین نمایشگاه موادغذایی، آشامیدنی و مواداولیه غذایی پرود اکسپو2024[1] (PROD EXPO 2024) و فعالیت استان البرز در حوزه صنایع‌غذایی و کشاورزی در سطح ملی، مقرر است هیات تجاری بلندپایه از ایران به شرح اطلاعات ذیل در قالب"غرفه‌داران"، "بازدیدکنندگان و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز" در این رویداد تجاری حضور یابند.

لذا بدینوسیله از شرکت­‌ها، سازمان­‌ها و فعالان اقتصادی دارای کارت بازرگانی دعوت می­‌شود چنان­چه تمایل به حضور در این هیات تجاری و بهره‌­مندی از برنامه­‌های آن مانند دیدار با مقامات مرتبط دولتی و فعالان بخش خصوصی نمایشگاهی دارند، به اعلام حضور خود از طریق مکتوب یا راه­‌های ارتباطی ذیل حداکثر تا 20 دی‌ماه اقدام فرمایند.

 

زمان نمایشگاه: 16 لغایت 20 بهمن‌ماه ۱۴۰۲

مکان: شهر مسکو، کشور روسیه

 

 

خدمات: بلیط، هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ویزا

اتاق تک‌­نفره حدود 40 درصد به مبلغ دلاری اضافه خواهد کرد.

پرواز در کلاس بیزنس در صورت ثبت­‌نام به­­ موقع و با پرداخت مابه‌­التفاوت قابل انجام خواهد بود.

 

راه‌های ارتباطی:

تلفن ثابت: 02154401000 (داخلی 612) (سرکارخانم فلاحتی)

تلفن همراه: 09379383429

ایمیل :international.affairs@alborzccim.ir

 

[1]بزرگترین نمایشگاه محصولات غذایی و انواع نوشیدنی در روسیه و اروپای شرقی محسوب می شود. در این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات غذایی و نوشیدنی­ها از محصولات رایج و ارگانیک تا مواد غذایی حلال و محصولات غذایی برای سبک زندگی سالم ارائه می­گردد. هر ساله 14 درصد محصولات با نوآوری های جدید ارائه شده و برای نخستین بار در این نمایشگاهعرضه می­شوند.

[2]قیمت­­ کاملاً دقیق و نوع ارز (دلار/ ريال) هنگام ثبت نام و پرداخت وجه اعلام خواهد شد.

پاسخ دهید