info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

گسترش تعاملات اتاق بازرگانی البرز و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو

کد خبر: 29839
تاریخ انتشار: 20 دی 1402 - 18:16
طی نشستی در محل اتاق بازرگانی البرز و با حضور دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو پیرامون گسترش سطح تعاملات میان طرفین گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مدیر روابط‌عمومی و رئیس حوزه ریاست اتاق بازرگانی البرز با دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو و دبیر اجرایی شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک(هوش مصنوعی، کاربردها، تکنولوژی و فلسفه) در محل اتاق بازرگانی البرز دیدار داشتند.

در این نشست، دکتر امیرعباس تقی‌پور دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو و دبیر اجرایی شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک(هوش مصنوعی، کاربردها، تکنولوژی و فلسفه) با تشریح اقداماتی که تاکنون توسط شورای سیاست‌گذاری این همایش انجام شده است، بر حضور اتاق بازرگانی البرز در رویداد مذکور در ۲۸ بهمن ماه سال جاری در تهران تاکید کرد.

دکتر تقی‌پور با اشاره به توانمندی و پتانسیل اتاق بازرگانی البرز به عنوان بازوی مشورتی دولت در استان گفت: امید است که به منظور بسط و گسترش همکاری میان اتاق بازرگانی البرز و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو و مدیران روابط‌عمومی کل کشور اقدامات سازنده‌ای در این حوزه صورت گیرد.

در بخش دیگری از این نشست به نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ها به عنوان رکن اصلی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی یک سازمان در عصر ارتباطات اشاره شد.

در ادامه محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز نیز با توجه به اهداف، برنامه‌ها و رویکرد این اتاق در ارتقاء جایگاه بخش خصوصی در محورهای مختلف اقتصادی کشور و تلاش برای رفع چالش‌ها و مشکلات فعالان این عرصه گفت: بخش مهمی از این برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها از طریق روابط‌عمومی اطلاع‌رسانی و منعکس می‌شود و ما بر پیاده‌سازی اقدامات لازم به منظور ارتقاء این مجموعه متمرکز شده‌ایم.

در پایان این دیدار و به دنبال بازدید دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو از استودیو فاتح مقرر شد که با توجه به این ظرفیت مهم اتاق بازرگانی البرز در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مختلف، جلسات و نشست‌هایی پیرامون استفاده هر چه بیشتر از این پتانسیل ویژه صورت گیرد.

پاسخ دهید