info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

نشست هم‌اندیشی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با هیات مدیره خانه صنعت‌ومعدن استان برگزار شد

کد خبر: 29901
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1402 - 19:51

در نشست هم‌اندیشی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و هیات مدیره خانه صنعت‌و‌معدن با محوریت تعامل و همکاری در زمینه گسترش ارائه خدمات به فعالان اقتصادی بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، نشست هم‌‌اندیشی اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با هیات مدیره خانه صنعت‌و‌معدن استان با محوریت طرح مسائل و دغدغه‌های بخش خصوصی در حوزه اقتصادی، شناسایی و اولویت‌بندی این مشکلات و تعریف و اجرای پروژه‌های کوتاه مدت برگزار شد.

در این نشست طرفین با تاکید بر اهمیت همدلی و توافق و پرهیز از هرگونه موازی کاری، بر انجام اقدامات مشترک به منظور شناسایی چالش‌های پیش‌روی فعالان حوزه تولید و صنعت استان و ارائه راهکار برای حل آن تاکید داشتند.

همچنین با توجه به نقش موثر اتاق بازرگانی در پیگیری مطالبات فعالان اقتصادی از دولت و دستگاه‌های اجرایی ذیل آن به واسطه نشست‌های مشورتی و تعاملی مانند شورای گفت‌وگو و رسالت خانه صنعت‌و‌معدن در زمینه تسهیل‌گری امور مرتبط به حوزه تولید مقرر شد که در این خصوص اقدامات مناسب به منظور بهبود و بهینه‌سازی فرآیند کسب‌و‌کار، پیاده‌سازی و اجرایی شود.

در این نشست توافق گردید از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی البرز، خانه صنعت‌و‌معدن و سایر اتاق‌ها در جهت تدوین سند راهبردی توسعه اقتصادی استان استفاده و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تهیه و تدوین این سند مهم در دستور پیگیری قرار گیرد.

در ادامه جهت برگزاری فصلی جلسات هم‌اندیشی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با هیات مدیره خانه صنعت‌و‌معدن استان توافق و تاکید شد.

همچنین مقرر شد ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین در پیگیری مسائل و چالش‌های پیش‌روی فعالان بخش خصوصی، موارد مربوط به ستاد تسهیل از سوی اتاق بازرگانی البرز به خانه صنعت‌و‌معدن استان اعلام گردد و مشکلات عمومی با قابلیت طرح و پیگیری در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی البرز از سوی خانه صنعت‌و‌معدن شناسایی و به اتاق بازرگانی ارجاع شود.

پاسخ دهید