info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان البرز آغاز به کار کرد

کد خبر: 29928
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1402 - 15:35
همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر:
پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال البرز همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت معاونت فضای مجازی استان شروع به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال البرز از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی با حضور ۷۰ تیم پنج نفره و در ۵ بخش رقابتی به مدت سه روز آغاز کرد.

سردار سرتیپ دوم علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان، جناب آقای محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز، حاج حسین مهری فرمانده بسیج اصناف البرز و جمعی از مدیران استانی در مراسم افتتاحیه این رویداد حضور داشتند.

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال البرز فرصتی ارزشمند برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در بستر فضای مجازی است که با خلق ایده‌های نوآورانه در عرصه تولیدات رسانه‌ای در حال فعالیت هستند.

تولیدات کاربردی و تخصصی در فضای مجازی علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، در حوزه اقتصادی نیز اثرگذار بوده و زمینه را برای حضور صاحبان کسب‌وکار فراهم می‌کند تا ایده‌های نو را به جامعه هدف عرضه کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حاشیه این رویداد علاوه بر فضای رقابتی، شرکت‌کنندگان می‌توانند از حضور مشاوران متخصص در این حوزه بهره‌مند شده و با نحوه ورود به بازار کار آشنا شوند.

برگزاری رویدادهای این چنینی از جمله اقدامات ارزشمند بسیج در سراسر کشور محسوب می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن با تفکرات انقلابی به پیشبرد اهداف مدنظر در فضای مجازی می‌پردازند.

پاسخ دهید