info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

بازدید رئیس اتاق بازرگانی البرز و هیات همراه از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام

کد خبر: 29948
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1402 - 17:20
رئیس اتاق بازرگانی البرز و هیات همراه از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، طی هماهنگی‌های انجام شده، پرهام رضائی رئیس اتاق و جمعی از اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید نشست هم‌اندیشی با مهندس اکبر قنبرپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار شد و در آن ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام، با توجه به ظرفیت‌های موجود راه‌های افزایش همکاری میان طرفین بحث و بررسی شد.

افزایش هم‌افزایی و هماهنگی در راستای ارتقا و ارائه خدمات به فعالان بخش خصوصی به ویژه در حوزه صادرات و تسهیل امور گمرکی از مهم‌ترین مباحث مطروحه در این نشست بود.

با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در این منطقه شرکت‌ها می‌توانند فعالیت‌های تولیدی و تحقیقاتی خود را با شرایط فراهم شده آغاز کرده و زمینه را برای اشتغال‌زایی ایجاد کنند.

توسعه زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله برنامه‌های مهمی است که در دست اقدام قرار دارد.

واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام در زمینه تولید تلفن‌های همراه، لوازم جانبی، دستگاه‌های خودپرداز و تجهیزات فرودگاهی و دیگر شاخه‌ها فعال بوده و با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم؛ رشد تولید، شرایط ویژه‌ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

در ادامه این نشست طرفین بر لزوم حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی به منظور رونق تولید و اشتغال تاکید کردند.

در پایان مهندس پرهام رضایی و اعضای هیأت رییسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با همراهی مهندس قنبرپور از طرح‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام بازدید به عمل آوردند.

پاسخ دهید