info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

نقش موثر اتاق بازرگانی البرز در حمایت از تولید و بهبود معیشت جامعه

کد خبر: 29977
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1402 - 17:41
از سوی مدیران و مسئولان ملی و استانی در حاشیه شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک مطرح شد:
مدیران و مسئولان ملی و استانی در شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک بر نقش موثر و مهم اتاق بازرگانی این استان در تقویت روابط‌عمومی الکترونیک به منظور حمایت از تولید و تاثیر آن بر معیشت جامعه تاکید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، در حاشیه برگزاری شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، دکتر امیرعباس تقی‌پور از بنیان‎گذاران همایش روابط‌عمومی الکترونیک در خصوص تجلیل از رئیس اتاق بازرگانی البرز در این رویداد گفت: در همایش روابط‌عمومی الکترونیک به دنبال معرفی و تقدیر از مدیران سازمانی هستیم که روابط‌عمومی‌ها با حمایت و تاثیرگذاری آنها به پیشرفت‌های روزافزون دست می‌یابند و پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز امسال نخستین مدیر استانی بود که این عنوان را کسب کرد.

دکتر تقی‌پور تاکید کرد: رئیس اتاق بازرگانی البرز از تمامی ظرفیت‌های حوزه روابط‌عمومی برای معرفی توانمندی‌های حوزه فعالیتی خود استفاده کرده است و این یک شاخصه مهم در بخش ارزیابی رویدادهای مهمی مانند همایش روابط‌عمومی الکترونیک است.

در ادامه این گفت‌وگو دکتر مهدی سلیمی معاون اقتصادی دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام نیز با بیان اینکه ابزار روابط‌عمومی‌ها داشتن ظرفیت‌های مناسب برای اطلاع‌رسانی است، عنوان کرد: در اتاق بازرگانی البرز چنین پتانسیل‌هایی در قالب راه‌اندازی استودیو فاتح فراهم شده است، در این میان استفاده از هوش مصنوعی و دیگر دیتاها و اطلاعات عرصه دیجیتال می‌تواند به درخشش بیشتر این پارلمان بخش خصوصی کمک کند.

محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز نیز در خصوص اهمیت برگزاری شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک بیان کرد: هر ساله تنها یک مدیر حامی روابط‌عمومی انتخاب می‌شود که امسال با توجه به فعالیت‌های موثر اتاق بازرگانی البرز در حوزه اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار حوزه تولید و صنعت، ریاست جوان این پارلمان بخش خصوصی حائز این عنوان مهم شد.

مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در خصوص جایگاه هوش مصنوعی در عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی عنوان کرد: هوش مصنوعی امروزه در تمامی بخش‌ها از جمله تولید و صنعت حضور دارد و باید روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف از جمله اتاق‌های بازرگانی برای تسهیل امور مرتبط به فعالان بخش خصوصی و در نتیجه آن بهبود معیشت مردم به آخرین تکنولوژی‌ها در این حوزه مجهز شوند.

وی تاکید کرد: در دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات هیات رئیسه و هیات نمایندگان چهارمین دوره اتاق بازرگانی البرز سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های موثری برای بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تکنولوژی‌ها در راستای خدمت به مردم به ویژه فعالان حوزه تولید و صنعت مدنظراست.

در ادامه محمد مهرزاد نائب رئیس شورای اسلامی استان البرز نیز در مورد شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با محوریت هوش مصنوعی گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی و دیگر موارد باید بیشتر از گذشته از تکنولوژی‌های جدید عصر ارتباطات از جمله هوش مصنوعی استفاده شود؛ چرا که می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال‌زایی و کارآفرینی در کشور باشد و اتاق بازرگانی البرز در این مورد پیشگام بوده و فعالیت‌ها و رویدادهای موثری را جهت شکوفایی تولید و صنعت و رونق اقتصادی کشور در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات اجرایی کرده است.

بهروز حصاری عضو هیات اندیشه‌ورز استان البرز و فعال و پیشکسوت اقتصادی بیان کرد: اتاق بازرگانی البرز با توجه به راه‌اندازی نخستین استودیو رادیویی-تلویزیونی بخش خصوصی در میان اتاق‌های بازرگانی کشور سرآمد است و در حوزه روابط‌عمومی نیز بر استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها در این حوزه به صورت پویا متمرکز است، شرکت در رویدادهایی مانند همایش روابط‌عمومی الکترونیک با محوریت هوش مصنوعی نیز فرصت خوبی است تا در سایه آن برای به روزرسانی تجهیزات واحدهای روابط‌عمومی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی در راستای پیشرفت کشور اقدامات لازم انجام شود.

ناصر کاویانی عضو شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی البرز و فعال و پیشکسوت اقتصادی نیز در خصوص تقدیر از رئیس اتاق بازرگانی البرز به عنوان مدیر حامی روابط‌عمومی در شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک کشور گفت: استفاده از دانش و تفکر موجود در اتاق بازرگانی البرز در این زمینه می‌تواند پایلوت بسیاری از امور موثر در حوزه روابط‌عمومی باشد و با توجه به اهمیت پویایی فعالیت‌های رسانه‌ای در البرز که از قطب‌های مهم حوزه تولید و صنعت است، می‌توانیم از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی در این زمینه استفاده کنیم.

در بخش دیگری علی رجب‌زاده رئیس اتحادیه صنف قنادان مرکز استان البرز بیان کرد: برگزاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک و فعالیت‌های موثر ذیل آن موجب شد که ضرورت توجه به کارگیری فناوری‌های نوین در حوزه روابط‌عمومی و انجام وظایف در این بخش از سوی اتاق بازرگانی البرز به رسمیت شناخته شود و این مجموعه با اقداماتی مانند راه‌اندازی یک استودیو مجهز و پرکاربرد به منظور انعکاس فعالیت‌های بخش خصوصی استان به دنبال پیشی گرفتن از دیگر سازمان‌ها، نهادها و ادارات برای استقرار نظام روابط‌عمومی الکترونیک است.

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه‌قنادی تهران و عضو اتاق اصناف ایران در خصوص اهمیت برگزاری همایش‌هایی مانند روابط‌عمومی الکترونیک گفت: چنین رویداد‌هایی به مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی کمک می‌کند تا روابط‌عمومی خود را تقویت کرده و از این طریق اقدامات انجام شده در سازمان متبوع خود را به نحو مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی کنند، اتاق بازرگانی البرز نیز در این زمینه تاکنون به خوبی رسالت خود را انجام داده است.

مریم قمی رئیس اتحادیه مشاورین املاک‌ مرکز استان البرز نیز به دنبال برگزاری این همایش گفت: روابط‌عمومی دنیایی از ارتباطات است و هوش مصنوعی می‌تواند بستر فعالیت‌های بیشتر در این عرصه را فراهم کند، اتاق بازرگانی البرز در حوزه روابط‌عمومی به دنبال انعکاس صحیح و شفاف اطلاعات به مردم است و در این میان از ظرفیتی مانند راه‌اندازی یک استودیو مجهز و فعال استفاده کرده است.

شهروز حبیبی اردبیلی هنرمند آئینی و چهره سرشناس رسانه‌ای با اشاره به اهمیت توجه به ورود رسانه‌ها و فضای روابط‌عمومی کشور به عرصه دیجیتال گفت: در هر زمینه باید زیرساخت‌ها را به قدر کافی تقویت و به روزرسانی کنیم که به خروجی مناسب دست یابیم، در اتاق بازرگانی البرز نیز با انجام اقدامات موثر در حوزه ضبط و تولید فعالیت‌های رسانه‌ای مختلف گام‌های اثربخشی به نفع حوزه تولید و صنعت این استان و کشور برداشته شده است که باید حمایت بیشتری شود.

مهندس پوریا هادی‌پور از کارشناسان ارشد حوزه دیجیتال با اشاره به نقش‌‌آفرینی روابط‌عمومی‌ها در تغییر و تحول اساسی در بخش‌های مختلف جامعه از جمله حوزه اقتصادی گفت: در سال‌های اخیر با تکیه بر هوش مصنوعی دستاوردهای بزرگی در حوزه تبلیغات حاصل شده و در حوزه ارتباطات نیز نرم‌افزارها و پلتفرم‌های متعدی با تکیه بر این تکنولوژی ایجاد شده که می‌تواند به خدمات بهتر و گسترده‌تر در این رابطه به ویژه در حوزه صنعت کمک کند تا در قالب آن مدیران صنایع با رویکرد جدیدتری تولیدات خود را به جامعه هدف معرفی کنند.

پاسخ دهید