info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

سومین نشست هیات اندیشه‌ورز استان البرز با محوریت بررسی راهکارهای افزایش سطح مشارکت مردمی در انتخابات مجلس

کد خبر: 29990
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1402 - 15:33
با حضور فرمانده سپاه البرز و جمعی از مدیران استانی برگزار شد:
سومین نشست هیات اندیشه‌ورز استان البرز با موضوع بررسی راهکارهای افزایش میزان مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، سومین نشست هیات اندیشه‌ورز استان با دستور جلسه بررسی راهکارهای افزایش میزان مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و با حضور سردار حیدرنیا فرمانده محترم سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد.

در این نشست ۷ نفر از فعالان اقتصادی و نخبگان اندیشه‌ورز ضمن اعلام دیدگاه‌های خود در خصوص موضوع نشست و ارائه راهکار در این زمینه، پیشنهادات لازم جهت تحقق افزایش مشارکت‌های مردمی در انتخابات پیش‌رو را بیان کردند.

در ادامه آقایان پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز، محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز البرز، محمد مهرزاد نائب رئیس شورای اسلامی استان، ناصر کاویانی عضو شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی البرز، علی رجب‌زاده رئیس اتحادیه صنف قنادان کرج و امیر شوندی نائب رئیس اتحادیه اتومبیل‌داران استان البرز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در بخش دیگری از این جلسه، محمدرضا خرمی رئیس هیات اندیشه‌ورز استان و مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز ضمن ارائه گزارشی از جلساتی که تاکنون از سوی این هیات در استان تشکیل شده است، آماری از تعداد مصوبات نشست‌های مربوطه و عمده مسائل مطرح شده در جریان برگزاری آن را برای اطلاع حاضرین تشریح کرد.

در بخش دیگری از این نشست، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با قدردانی از حضور هیات اندیشه‌ورز سپاه استان در این سلسله جلسات اظهار کرد: جای بسی خرسندی است که در هیات اندیشه‌ورز استان شاهد حضور افراد نخبه و تاثیرگذار استان هستیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تاکید بر اینکه برای حضور در جلسات آتی نشست هیات اندیشه‌ورز استان برنامه‌ریزی خواهند کرد، ویژگی مهم این هیات را نخبگی آن برشمرد.

سردار حیدرنیا در ادامه ارائه راهکارها در نشست‌های هیات اندیشه‌ورز استان جهت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های مهم در حوزه مسائل مطرح شده در این جلسات را امری مهم و اجتناب ناپذیر برشمرد.

در بخش دیگری و پس از طرح دستور جلسه، فرمانده سپاه استان البرز ضمن تاکید بر لزوم ارتباط موثر و مداوم نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با فعالان بخش خصوصی در حوزه تولید، صنعت و اصناف افزود: فعالان اقتصادی استان و نهادهای مربوطه در این زمینه از عدم حضور نمایندگان کنونی کرج در مجلس شورای اسلامی در جلسات مشورتی که با حضور صنعتگران و تولیدکنندگان در این مجموعه برگزار می‌شود، گلایه‌مند هستند که این موضوع موجب ناخرسندی است.

سردار حیدرنیا ضمن تاکید بر ضرورت همکاری بخش‌های مختلف استان در خصوص انعکاس و انتشار اخبار مثبت و امیدآفرین به ویژه در روزهای نزدیک به برگزاری انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به منظور افزایش هم‌افزایی و مشارکت و تمرکز بر انجام ماموریت‌ها و رسالت‌ها در این زمینه نیاز است که تمامی اقدامات انجام و مقدمات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم شود.

پاسخ دهید