info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

نمایندگان در استفاده از رهنمودها، نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی غفلت نکنند

کد خبر: 30028
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1402 - 15:29
آیت‌الله ردایی از نامزدهای استان البرز در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله حسین ردایی از کاندیداهای البرز در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس و مدیران اتاق بازرگانی و جمعی از فعالان اقتصادی استان گفت: استفاده از رهنمودها، نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور بسیار موثر است و نباید نمایندگان مردمی در مجلس از آن غفلت کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، آیت‌الله حسین ردایی کاندیدای استان البرز در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از مدیران بخش خصوصی در زمینه مشکلات و مسائل پیش‌روی حوزه تولید و صنعت گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار آیت‌الله ردایی با اشاره به ظرفیت‌های البرز در بخش‌های مختلف اقتصادی بیان کرد: البرز سهم مهمی در تولید محصولات مورد نیاز کشور و به تبع صادرات دارد که این مهم توسط فعالان حوزه تولید و صنعت استان انجام می‌شود.

کاندید استان البرز در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ایجاد وحدت رویه و وفاق در میان تولیدکنندگان، صنعتگران، بازرگانان و دیگر فعالان اقتصادی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در جهت منافع ملی و بین‌المللی کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: با توجه به سهم استان البرز در تولید سالانه کشور و درآمد حاصل از آن انتظار می‌رود که تمامی فعالیت‌ها در سه بخش تولید، بهره‌برداری و بهر‌ه‌وری محصولات و فرآورده‌های نهایی در استان با هدف جذب رضایت‌مندی مردم و جامعه باشد.

آیت‌الله ردایی بیان کرد: فعالان اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، بازرگانی، معدن و دیگر بخش‌ها با ایجاد اشتغال برای جمع قابل توجهی از جامعه نقش مهمی در نظام اقتصادی کشور دارند و این مسئله بر اهمیت اثرگذاری آنها در جلب نظر و اشتیاق مردم به مشارکت در صحنه‌های سیاسی مانند انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای می‌افزاید.

وی در ادامه گفت: استفاده از رهنمودها، نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور بسیار موثر است و نباید نمایندگان مردمی در مجلس از آن غفلت کنند.

در ادامه این نشست پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز در خصوص انتظارات فعالان اقتصادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اعمال سیاست‌های اقتصادی منطقی و موثر برای توسعه صنعت و تجارت استان و به موازات آن ایجاد شرایط مساعد برای جذب سرمایه‌گذار و اشتغال‌آفرینی از مهم‌ترین این مطالبات است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی کشور به منظور توسعه صادرات به بازارهای خارجی افزود: انتظار می‌رود در حوزه مراودات بین‌المللی نمایندگان مجلس در تعامل با نهادهای اجرایی مربوطه پیگیر تسهیل این فرآیند باشند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه افزایش بودجه تخصیصی به استان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را از ضرورت‌های مهم برای بهبود فعالیت‌های اقتصادی استان و حمایت از فعالان این عرصه برشمرد و گفت: نمایندگان کرج در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم برقراری ارتباط منظم و پیوسته با فعالان اقتصادی استان و غیبت در جلسات مرتبط به آنها نتوانستند پیگیر مطالبات فعالان این حوزه باشند.

رضایی همچنین حل مشکلات مربوط به تامین آب، برق و گاز مورد نیاز مجموعه‌های تولیدی و صنعتی البرز را از دیگر خواسته‌های مهم در حوزه اقتصاد استان دانست و افزود: برای انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید شاهد مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای باشیم‌.

پاسخ دهید