info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حضور گسترده در انتخابات، اقتدار و ارزش‌های انقلاب را ارتقا می‌بخشد

کد خبر: 30041
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1402 - 19:23
بیانیه اتاق ایران به مناسبت انتخابات 11 اسفندماه


اتاق ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از خانواده بزرگ بخش خصوصی برای مشارکت فعال در انتخابات آتی، حضور پرشور و گسترده در این انتخابات را زمینه‌ساز تقویت و ارتقای اقتدار و ارزش‌های نظام و انقلاب عنوان کرد.اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار بیانیه‌ای از خانواده بزرگ بخش خصوصی و فعالان اقتصادی دعوت کرد با مشارکت فعال در انتخابات آتی، موجبات ارتقای بیش از پیش اقتدار و ارزش‌های نظام و انقلاب را فراهم آورند.

متن بیانیه اتاق ایران به این شرح است:

انتخابات مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری یک کشور است و اینک که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، نقش و جایگاه رفیع مجلس در قانون اساسی و تأثیرگذاری آن بر تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی بر همگان آشکار است. همچنین مجلس خبرگان رهبری نیز از اهمیت و جایگاه فوق‌العاده‌ای به‌عنوان پشتوانه صیانت از اصل مترقی ولایت‌فقیه در قانون اساسی برخوردار است که از ارکان اصلی نظام به شمار می‌آید.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق‌های سراسر کشور و تشکل‌های ملی و استانی به سهم خویش از ملت فهیم و رشید ایران اسلامی دعوت می‌کنند با مشارکت فعال خویش در صحنه انتخابات و انتخاب نمایندگانی در تراز مجلس شورای اسلامی بستر لازم برای شکل‌گیری مجلسی کارآمد را فراهم کنند. بی‌شک حضور گسترده در انتخابات بیش‌ازپیش اقتدار و ارزش‌های نظام و انقلاب را ارتقاء خواهد بخشید. انسجام و وحدت ملی را تقویت خواهد کرد و موجبات خشنودی روح بلند امام شهیدان و شهدای گران‌قدر خواهد شد.

در همین رابطه مقام معظم رهبری رهیافت‌های مهمی را برای برگزاری انتخابات پیش رو تبیین فرمودند: «بنده چهار خصوصیت را در اول امسال راجع به این انتخابات به ملت ایران عرض کردم: اولاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه و رابعاً امنیت انتخابات». (۲ دی ۱۴۰۲)

 ان‌شاءالله خانواده بزرگ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق‌های استانی، تشکل‌های ملی و استانی و همه فعالان اقتصادی در انتخابات یازدهم اسفند با همراهی ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی حضور و مشارکتی فعال خواهند داشت و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن "ره" و و مقام معظم رهبری "مدظله‌العالی" و قافله خون‌رنگ شهیدان تجدید میثاقی دوباره خواهند کرد. به امید پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر ملت شریف و جمهوری اسلامی ایران.

پاسخ دهید