info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

کسب رتبه یک برتر توسط آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان اتاق‌های بازرگانی کشور برای چهارمین سال متوالی

کد خبر: 30067
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1402 - 17:44
در دهمین نشست چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز مطرح شد:

در دهمین نشست هیات نمایندگان به کسب رتبه یک برتر توسط آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان اتاق های بازرگانی کشور و برای چهارمین سال متوالی اشاره شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، دهمین جلسه و آخرین نشست چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در سال جاری برگزار شد.

در این نشست، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: برای چهارمین سال متوالی، رتبه یک برتر آموزشی را در میان اتاق های بازرگانی کشور کسب نمودیم و برای تداوم موفقیت مذکور در سال آتی نیز باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی های لازم صورت پذیرد.

در ادامه ضمن ارائه گزارشی از سوی احمد غلامی دبیرکل اتاق بازرگانی البرز در خصوص اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲، پیرامون برنامه پیشنهادی این پارلمان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ بحث و تبادل نظر شد.

در بخش دیگری از این نشست، گزارشی نیز توسط محمدرضا خرمی مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز در خصوص اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ در حوزه اطلاع‌رسانی، ارتباط با رسانه‌ها و تعامل سازنده با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی دولتی و اتاق‌های بازرگانی کشور ارائه شد.

پاسخ دهید