info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تکمیل پروژه گازرسانی بوئین‌زهرا-کرج بخشی از نیاز صنایع استان در این حوزه را مرتفع می‌کند

کد خبر: 30080
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1402 - 18:32
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه گازرسانی بوئین‌زهرا-‌کرج بخشی از مشکلات شهرک‌های صنعتی استان در این حوزه را مرتفع می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، علی حدادی در یکصدوششمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی البرز با اشاره به اهمیت اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان به فعالیت‌های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی گفت: علی‌رغم وجود منابع درآمدی کافی در این زمینه، بانک‌های استان با محدودیت در پرداخت تسهیلات مواجه هستند و باید برای رفع آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل ناترازی انرژی فشار زیادی بر صنایع مختلف کشور از جمله استان البرز وارد است، افزود:‌ نبود زیرساخت‌های کافی در حوزه تامین انرژی متاسفانه آسیب جدی به بخش تولید و صنعت وارد می‌کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیاز است که وظایف و برنامه‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در حوزه تامین آب، برق و گاز، رفع ناترازی انرژی در سال ۱۴۰۳ به خوبی مشخص و برای عملیاتی شدن کامل آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: در زمینه رفع کاستی‌ها در حوزه انرژی در استان البرز، پروژه مهم گازرسانی از بوئین‌زهرا به کرج در حال اجرا است که تکمیل آن و بهره‌برداری کامل از این پروژه به توزیع مناسب گاز در بخش‌های مختلف البرز از جمله صنایع استان منجر می‌شود.

حدادی با اشاره به ظرفیت خوب صنایع تبدیلی در استان البرز عنوان کرد: یک اقدام حمایتی مهم در راستای رونق این فعالیت‌ها اعطای تسهیلات از طریق راهکارهای موجود از جمله ظرفیت سازمان بورس اوراق بهادار کشور است.

پاسخ دهید