info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

ضرورت تقویت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تولیدی بخش خصوصی در عمل به شعار سال ۱۴۰۳

کد خبر: 30097
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1403 - 19:08
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد:
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز بر اهمیت تقویت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تولیدی مرتبط به بخش خصوصی به منظور عمل به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورری البرز، یدالله مالمیر در حاشیه مراسم ضیافت افطار و دیدار نوروزی فعالان اقتصادی بخش خصوصی البرز با مسئولان ملی و استانی بیان کرد: این دیدار به منظور ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گسترش سطح تعامل و همکاری بین دولت و بخش خصوصی استان برنامه‌ریزی و برگزار شد.

وی در ادامه بر ضرورت ارتقاء همکاری و هماهنگی بین دولت و بخش خصوصی به منظور ارائه پیشنهادات و راهکارهایی برای حل مشکلات موجود و بهبود کیفیت خدمات و فرصت‌های کسب‌وکار در استان تاکید کرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: با توجه به اهمیت تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم با هدف تشویق سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های مرتبط به بخش خصوصی به دنبال توانمندسازی این حوزه و مشارکت هر چه بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران با دولت هستیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و تعیین اهداف در سال جاری برای عمل به شعار امسال گفت: ابتدا باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم انجام شود، این برنامه لازم است که شامل تعیین اهداف، تدوین استراتژی‌ها و زمان‌بندی درست برای انجام اقدامات مرتبط باشد.

وی تاکید کرد: در سال جاری استفاده هر چه بیشتر از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوین در فرآیندهای تولید می‌تواند به بهبود کارایی و افزایش تولید منجر شود.

مالمیر در ادامه عنوان کرد: آموزش و ارتقاء مهارت‌ها در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان نیز می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش تولید داخل در سال پیش‌رو کمک کند.

پاسخ دهید