info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

از ظرفیت ‌شرکت‌های دانش‌بنیان البرز در نمایشگاه ایران اکسپو استفاده شود

کد خبر: 30214
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1403 - 11:29
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی:

نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور قابل توجه شرکت‌های البرزی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان البرز در نمایشگاه ایران اکسپو استفاده شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، علیرضا عباسی در بازدید از پاویون اتاق بازرگانی البرز در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی تهران اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی را برای نمایش توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و صادراتی کشور از جمله البرز فراهم کرده و اتاق بازرگانی البرز نقش مهمی برای حضور شرکت‌های استان در این رویداد مهم داشته است.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق شعار سال

نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از مشاهده حضور فعال مجموعه‌های تولیدی و صنعتی البرز در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو بیان کرد: به دنبال بازدید از نمایشگاه مذکور و گفت‌وگوهایی که با مدیران و فعالان اقتصادی البرزی شرکت‌کننده در آن از جمله صنایع‌غذایی داشتیم، مشخص شد که با موانعی در مسیر کاری خود مواجه هستند که باید برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

وی تاکید کرد: اگر بر اساس شعار سال قرار باشد که جهش تولید را با مشارکت مردم عملیاتی کنیم، در این میان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی کشور در حوزه تولید و صنعت بسیار حائز اهمیت است.

مزیت‌های البرز موجب شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی شاخص در این استان شده است

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی البرز به ویژه در حوزه تولید و صنعت گفت: می‌توانیم با همکاری بخش خصوصی البرز از این پتانسیل‌ها در استان برای تحقق هر چه بهتر شعار سال بهره‌برداری کرده و اقتصاد استان و به تبع آن کشور را شکوفا کنیم.

نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار تعداد قابل توجهی از صنایع کشور در استان عنوان کرد: البرز مزیت‌های بسیاری دارد که موجب شده بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی شاخص در این استان شکل گیرد، یکی از این فرصت‌ها نزدیکی به پایتخت و بازار چند میلیون نفری آن است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیاری در البرز فعال است، گفت: پیشنهاد ما این است که از ظرفیت این شرکت‌ها و نیروهای تحصیل‌کرده و جوان شاغل در این حوزه برای بهبود سیمای اقتصادی و فرصت‌های صادراتی استان و افزایش ارزش افزوده البرز استفاده شود تا از خام فروشی محصولات تولیدی استان جلوگیری به عمل آید.

پاسخ دهید