info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

بازدید نایب رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان از پاویون اتاق بازرگانی البرز در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024

کد خبر: 30217
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1403 - 14:01

نائب رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان به همراه رایزن بازرگانی ایران در پاکستان، معاون اداره‌کل شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت و تعدادی از تجار پاکستانی با حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از پاویون اتاق بازرگانی البرز دیدن کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، اشفق احمد نائب رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان به همراه رایزن بازرگانی ایران در پاکستان، معاون اداره‌کل شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت و تعدادی از تجار پاکستانی با حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از پاویون اتاق بازرگانی البرز دیدن کردند.

در این بازدید ضمن تشریح توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان البرز و اعلام آمادگی برای امضا تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق البرز و اتاق‌های بازرگانی کشور پاکستان، در خصوص اولویت‌های ایران برای روابط تجاری میان طرفین و پیگیری ایجاد و فعال نمودن مراکز تجاری ایران در پاکستان گفت‌وگو شد.

ضرورت تسریع در صدور ویزای تجار پاکستانی برای سفر به ایران و تسهیل مشارکت بازرگانان دو کشور

پیگیری موافقت‌نامه تجارت ترجیحی در حال مذاکره بین دو کشور، موضوع تهاتر کالا و لزوم معرفی مدل‌های مختلف در این حوزه، همچنین تسریع در صدور ویزای تجار پاکستانی برای سفر به ایران و نیز تسهیل مشارکت بازرگانان دو طرف در رویدادهای تجاری میان طرفین از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در این نشست از طرف پاکستانی دعوت شد ضمن حضور در اتاق بازرگانی البرز، از توانمندی‌های تولیدی و صادراتی این استان دیدن نموده و در مورد راه‌های همکاری بیشتر بین اتاق‌های بازرگانی دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر به عمل آید.

پاسخ دهید