info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

روسای کمیسیون "اقتصاد سلامت" و کمیسیون " بازرگانی، حمل‌و‌نقل و گمرک" اتاق بازرگانی البرز منصوب شدند

کد خبر: 30236
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1403 - 17:30
در یازدهمین نشست هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز، دکتر امیر فرشچی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت و امیرحسین قیطانی به سمت ریاست کمیسیون بازرگانی، حمل‌و‌نقل و گمرک این پارلمان بخش خصوصی استان منصوب شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، یازدهمین نشست هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در این نشست، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز ضمن تبریک و گرامیداشت سیزدهمین سالگرد تاسیس این پارلمان بخش خصوصی با توجه به برپایی پاویون اتاق و حضور اخیر فعالان بخش خصوصی، شرکت‌ها و برندهای مطرح تولیدی، صنعتی و صادراتی استان البرز در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از دستاوردها و نتایج حاصل از این رویداد ارائه کرد.

در ادامه این نشست و پس از گفت‌وگو و تبادل نظر اعضاء، برنامه‌های اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز در سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید، همچنین با توجه به رسالت اتاق بازرگانی البرز در زمینه تشکیل و برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و تصمیمات و اقداماتی که در این مجموعه به منظور رشد و تعالی فعالیت‌های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی استان مدنظر است، موضوع تشکیل کمیسیون اقتصاد سلامت مطرح و دکتر امیر فرشچی عضو هیات رئیسه و هیات نمایندگان دوره سوم اتاق بازرگانی البرز به عنوان رئیس این کمیسیون منصوب شد.

در بخش دیگری از این نشست هیات نمایندگان و بر اساس تصمیمات اتخاذی، امیرحسین قیطانی رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی البرز و عضو بخش خصوصی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان نیز به عنوان رئیس کمیسیون بازرگانی، حمل‌و‌نقل و گمرک اتاق بازرگانی البرز منصوب شد.

تصویب شیوه‌نامه اداره کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز از دیگر موضوعات مطرح و بررسی شده در این نشست بود.

پاسخ دهید