info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

درخواست رئیس اتاق بازرگانی البرز از وزیر صمت برای بازنگری دستورالعمل‌های دولتی مخل کسب‌وکار

کد خبر: 30375
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1403 - 20:17
در حاشیه افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اشتهارد مطرح شد:
رئیس اتاق بازرگانی البرز در جریان بازدید دکتر علی‌آبادی وزیر صمت از طرح‌های تولیدی و صنعتی مورد افتتاح در شهرستان اشتهارد با طرح مشکلات فعالان بخش خصوصی خواستار توجه جدی دولت به اصلاح و بازنگری دستورالعمل‌های مخل کسب‌وکار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صمت و همراهی مجتبی عبداللهی استاندار، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از مدیران استان سه پروژه و طرح تولیدی در شهرستان اشتهارد افتتاح شد.
در جریان این بازدید، نخست یک واحد صنعتی تولید کامیون تریلر با سرمایه‎‌گذاری ۵هزار میلیارد ریالی و با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰ دستگاه کامیون کشنده در شهرک صنعتی کوثر به بهره‌برداری رسید.
در ادامه با بازدید وزیر صمت از مجموعه‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد، یک مجتمع تولید محصولات آلومینیومی با سرمایه‌گذاری ۱۷هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی و تولید سالانه ۳۲هزار و ۵۰۰ تن محصولات آلومینیومی به بهره‌برداری رسید.
با حضور وزیر صمت و مدیران و مسئولان همراه، طرح دیگری نیز در یک مجموعه تولیدکننده ظروف آلومینیومی و پلاستیکی مورد استفاده در تولیدات آرایشی، بهداشتی و نوشیدنی در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاح شد.
در حاشیه این بازدید، از سوی علی‌آبادی وزیر صمت بر اهمیت احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال صنعتی در نقاط مختلف کشور از جمله البرز تاکید و عنوان شد که انجام این مهم از رسالت‌های اصلی این وزارتخانه است.
پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز نیز در این بازدید در گفت‌وگو با وزیر صمت، اهم مسائل و مشکلات بخش خصوصی کشور به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران البرز در حوزه تامین ارز و فرآیند واردات مواداولیه و ماشین‌آلات را مطرح و بر رسیدگی به این موضوع تاکید کرد.
رئیس اتاق بازرگانی البرز همچنین با اشاره به تعدد قوانین خلق‌الساعه به عنوان مانع جدی سد راه فعالیت‌های بخش خصوصی خواستار توجه جدی دولت به تنظیم، اصلاح و یا بازنگری بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط به فعالیت‌های حوزه تولید و صنعت شد که گاهی موانع جدی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و پشبرد اقدامات موثر بخش خصوصی در این زمینه است.

پاسخ دهید